لطیفی: دانشگاه علامه دانشجویان بی بضاعت را تحت حمایت اقتصادی قرار می دهد

به گزارش اوج باور، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد دانشجویان بی بضاعت شناسایی و تحت حمایت اقتصادی قرار می گیرند.

لطیفی: دانشگاه علامه دانشجویان بی بضاعت را تحت حمایت اقتصادی قرار می دهد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات معاونت دانشجویی گفت: سال جاری دو اقدام موثر در دانشگاه داشتیم یکی با صندوق قرض الحسنه جهاد دانشگاهی تفاهم نامه ای را امضا و منعقد کردیم و خدماتی را ارایه می دهیم و با یاری خیرین این صندوق را فعالتر کردیم

وی اضافه نمود: همچنین تفاهم نامه ای که با کمیته امداد منعقد کردیم برای دانشجویان بی بضاعت و دانشجویانی که از ظرفیت پایین تر اقتصادی برخوردار هستند که بر این اساس دانشجویان شناسایی و تحت حمایت اقتصادی دانشگاه قرار می گیرند.

لطیفی همچنین در مورد ساخت خوابگاه ها گفت: ساخت خوابگاه ها به صورت مشارکتی شده و بر این اساس زمین را دانشگاه در اختیار قرار می دهد و ما از منابع بانکی که صندوق رفاه پرداخت می نماید خوابگاه احداث می کنیم.

وی ادامه داد: بهره این وام ها توسط صندوق رفاه پرداخت می گردد و در واقع ساخت را پیمانکار انجام می دهد و بهره بردار دانشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 171

به "لطیفی: دانشگاه علامه دانشجویان بی بضاعت را تحت حمایت اقتصادی قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطیفی: دانشگاه علامه دانشجویان بی بضاعت را تحت حمایت اقتصادی قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید