معرفی اپلیکیشن I am؛ ذهنی آرام تر داشته باشید

به گزارش اوج باور، در طول روز، چقدر فکر منفی به سرتان می زند؟ انسان ساخته و پرداخته فکر خود است. او جهان را آن گونه که در فکرش می پندارد درک می نماید . از همین رو اگر افکار مثبت تر را جایگزین افکار منفی اش کند فکری به مراتب آرام تر خواهد داشت. اپلیکیشن I am به شما در این راه و بعلاوه به سیم کشی مجدد فکر، ایجاد عزت نفس و تغییر الگوهای افکار منفی یاری زیادی می نماید.

معرفی اپلیکیشن I am؛ ذهنی آرام تر داشته باشید

فکر پیونددهنده روح با فرمان روای جسم است. هیچ رویدادی بدون دخالت و آگاهی فکر در بدن رخ نمی دهد چراکه بین فکر و بدن پیوندی تنگاتنگ وجود دارد. بی گمان یکی از راه هایی که می تواند زندگی بشر را دگرگون، کشف و شناسایی کند این پیوند و ارتباط است. یکی از راه های بی شماری که فکر مان را آرام تر و مثبت تر می سازد جملات تأکیدی و انرژی بخش است. اپلیکیشن I am یک برنامه عالی برای آغاز است. این اپلیکیشن با توجه به احتیاج شخصی شما برنامه ریزی می گردد و هر روز چندین پیغام و جملات مسرت بخش برایتان به نمایش می گذارد.

اپلیکیشن I am با رابط کاربری آسان و مجذوب کننده خود کار را برای کاربران بسیار راحت و لذت بخش ساخته است. در ابتدا، چند موضوع مختلف در رابطه با سلامتی، رشد شخصیتی، مراقبت از بدن و غیره برای انتخاب وجود دارد که شما با توجه به احتیاج خود آن ها را برمی گزینید. از آن پس هر روز تعداد بسیاری از جملات مثبت، انگیزشی و انرژی بخش دریافت می کنید. در منوی اصلی اپلیکیشن، با سوایپ به سمت بالا قادر خواهید جملات نو با موضوعات متنوعی را که انتخاب کردید ببینید. حتما متعهد شوید که جملات را با دقت می خوانید، به آن ها فکر می کنید و در نهایت به آن ها عمل می کنید.

در قسمت چپ-پایین اپلیکیشن I am، با وارد شدن به بخش دسته بندی (Categories)، قادر خواهید بود که بخش های بسیار زیاد با موضوعات متنوعی را که در ابتدا برگزیدید ببینید که هر کدام از آن ها دارای جمله هایی با همان عناوین مرتبط هستند. قدرت کلمات در برنامه ریزی فکر بسیار بالا است و برای این که ساده تر و راحت تر بتوانید بر ضمیر ناخودآگاه تان تاثیر بگذارید می توانید از جملات انگیزشی استفاده زیادی کنید. البته بستگی به خودتان دارد که در چه زمینه ای می خواهید از عبارات و جملات انگیزشی و تأکیدی بهره ببرید.

در منوی اصلی اپلیکیشن I am قادر خواهید بود که رنگ پس زمینه را با توجه به سلیقه خودتان تغییر دهید. با این کار فونت متن های اپلیکیشن نیز تغییر می نماید. زیر جمله های مورد نظر بخشی برای ذخیره کردن عکس ها و به اشتراک گذاری شان وجود دارد و از همین رو شما می توانید هر کدام از جمله های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و از خواندن شان لذت ببرید. یکی دیگر از قابلیت های مجذوب کننده اپلیکیشن یاد شده این است که با لمس گزینه سه گوشه پایین منوی اصلی، جمله ها برای شما اجرا و خوانده می شوند و قادر خواهید بود که به آن ها گوش دهید.

در استفاده چند روزه ای که از این اپلیکیشن داشته ام باید بگویم که دو نکته منفی قابل به ذکر وجود دارد. یکی از آن ها این است که اپلیکیشن یاد شده به طور کامل رایگان نیست و برای دسترسی به تمام بخش های آن باید مقداری هزینه کنیم. نکته منفی دیگر هم این است که برای استفاده از این برنامه می بایست زبان انگلیسی شما تا حد لازم خوب باشد تا بتوانید جمله ها را بخوانید زیرا از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1404

به "معرفی اپلیکیشن I am؛ ذهنی آرام تر داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن I am؛ ذهنی آرام تر داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید