مقاله: نگاهی به 25 بازیکن برتر لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش اوج باور، 25) روبرتو مانچینی: مهاجم توانمند تیم ملی ایتالیا که در آنکونا به جهان آمده بود توانست در تیم سمپدوریا درخشش فوق العاده ای داشته باشد و در چند دوره متوالی لیگ قهرمانان، گل های باورنکردنی و حساسی به ثمر برساند که در تاریخ فوتبال ماندگار است. بیشترین درخشش او در تیم لاتزیو بوده است.

مقاله: نگاهی به 25 بازیکن برتر لیگ قهرمانان اروپا

4) جیان لوئیجی بوفون: این دروازه بان ایتالیایی با انجام صحیح وظیفه خود درون دروازه یوونتوس سالیان درازی است در فوتبال جهان حضور دارد و در 42 سالگی هم قصد بازنشستگی ندارد.

19) رابرت پیرس: هافبک خلاق فرانسوی بازی های تکرار نشدنی با پیراهن آرسنال انجام داد و یاد بازی های او در خاطر علاقه مندان به فوتبال همواره باقی خواهد ماند.

12) فرانچسکو توتی: بدون تردید تیم رم ایتالیا تا زمانی که توتی در این تیم میدان داری می کرد احتیاج به بازیکنی که بتواند فرصت های گلزنی زیادی برای مهاجمان فراهم کند را در تیم خود حس نکرد.

1) دیه گو مارادونا: ستاره بی بدیل فوتبال جهان که باعث قهرمانی آرژانتین در جام جهانی شد، ناپولی را هم که باشگاهی ضعیف محسوب می شد به عنوان قهرمانی جام یوفا رساند و همچنین این تیم را قهرمان ایتالیا کرد.

2) رونالدو: مهاجم برزیلی که همواره با کریستیانو رونالدو مقایسه می گردد، به خاطر مصدومیت های متمادی که داشت، سال های کمی در فوتبال جهان درخشید. او در بارسلونا، اینتر و رئال مادرید بازی های فراموش نشدنی انجام داد.

منبع مقاله: نگاهی به 25 بازیکن برتر لیگ قهرمانان اروپا

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1198

به "مقاله: نگاهی به 25 بازیکن برتر لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نگاهی به 25 بازیکن برتر لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید