نخستین باخت گرگان در لیگ بسکتبال سنگین بود، مهرام پیروز بازی دوم فینال

به گزارش اوج باور، تیم بسکتبال مهرام تهران در دومین بازی فینال لیگ برتر، مقابل تیم شهرداری گرگان به پیروزی دست یافت.

نخستین باخت گرگان در لیگ بسکتبال سنگین بود، مهرام پیروز بازی دوم فینال

به گزارش خبرنگاران، امشب (سه شنبه) 31 فروردین 1400 دومین بازی فینال لیگ برتر بسکتبال مردان ایران میان دو تیم مهرام تهران و شهرداری گرگان برگزار گردید که در سرانجام، شاگردان آرزومندی با نتیجه 101 - 78 به رجحان رسیدند تا ضمن ثبت نخستین شکست گرگان در این فصل، دو تیم در سری فینال یک بر یک مساوی شوند.

با تصمیم مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی شهرداری، پری پتی، مایک رستم پور، محمد جمشیدی، آلاده آمینو و نوید رضایی فر ترکیب ابتدایی گرگان در این بازی را تشکیل دادند.

علی آرزومندی نیز مهرام تهران را با ترکیب ابتدایی سامرز، مالک ترنت، حامد حسین زاده، مهدی کامرانی و کاپیتان صمد نیکخواه بهرامی به زمین فرستاد تا تقابل دوم دو تیم در فینال این فصل لیگ آغاز گردد.

با آغاز بازی برخلاف ملاقات قبل دو تیم مهرام اجازه نداد که شهرداری گرگان نبض بازی را در اختیار بگیرد و به صورت پایاپای تا امتیاز 10 با حریف پیش رفت. از اواسط این کوارتر هم این مهرام بود که با درخشش صمد نیکخواه بهرامی و ترنت 17 - 10 پیش افتاد. در حالی که با پرتاب سه امتیازی ترنت تیم مهرام 20 - 10 پیشی گرفت، شاهین طبع وادار به تقاضای وقت استراحت شد. این کوارتر در نهایت 35 - 20 به سود مهرام تمام شد.

در کوارتر دوم نیز این تیم مهرام بود که عملکرد خوبی در دفاع و حمله داشت تا پرتاب های سه امتیازی کامرانی و زنگنه اختلاف را به 21 امتیاز افزایش دهد. شهرداری گرگان در حالی که نتیجه 43 - 22 به سود مهرام بود، تقاضای وقت استراحت کرد. مهرام در حالی که 51 - 31 پیش بود، سه دقیقه و 43 ثانیه مانده به سرانجام این کوارتر تقاضای وقت استراحت کرد. مهرام با رجحان 25 - 16 در این کوارتر، 60 - 36 برنده نیمه نخست بازی شد.

با آغاز نیمه دوم بازی، شهرداری گرگان با عملکرد خوب در دفاع و کسب 6 امتیاز متوالی اختلاف را به 18 امتیاز کاهش داد تا آرزومندی وادار به تقاضای وقت استراحت گردد. در حالی که گرگانی ها پیروز شدند 16 - 21 برنده کوارتر سوم بازی شوند، این تیم مهرام بود که تا سرانجام کوارتر سوم 76 - 57 از حریف پیش بود.

پس از آن که در اواسط کوارتر چهارم مهرام با پرتاب زنگنه و کسب امتیاز 84 بار دیگر اختلاف را به 20 امتیاز افزایش داد، شاهین طبع برای گرگانی ها وقت استرحت گرفت. اختلاف 20 امتیاز دو تیم در حالی تا دو دقیقه مانده به سرانجام بازی ادامه داشت که مهرام 91 - 71 از حریف پیش بود. این ملاقات با نتیجه 101 - 78 به سود مهرام سرانجام یافت تا شاگردان آرزومندی باخت در بازی نخست را جبران نمایند. مهرام 25 - 21 برنده کوارتر چهارم شد.

در این ملاقات مایک رستم پور از شهرداری گرگان و حامد حسین زاده از مهرام، پنج خطایی شده و از زمین بیرون رفتند.

مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می گردد و هر تیمی که سه برد را مقابل حریفش کسب کند، قهرمان این فصل لیگ خواهد شد.

نتایج بازی های دو تیم در سری فینال به توضیح زیر است:

بازی اول) شهرداری گرگان 84 - 72 مهرام تهران

بازی دوم) مهرام تهران 101 - 78 شهرداری گرگان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 947

به "نخستین باخت گرگان در لیگ بسکتبال سنگین بود، مهرام پیروز بازی دوم فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین باخت گرگان در لیگ بسکتبال سنگین بود، مهرام پیروز بازی دوم فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید