هتل های رنسانس در دبی افتتاح می گردد

به گزارش اوج باور، هتل های رنسانس در دبی با حضور گروه های موسیقی افتتاح می گردد.

هتل های رنسانس در دبی افتتاح می گردد

هتل رنسانس دبی با حضور هنرمندان موسیقی دنیا افتتاح می گردد.گروه بین المللی ماریوت مشارکت دنیای خود را با گروه موسیقی دنیای اعلام نمود و گروه های موسیقی را به امارات متحده عربی می آورد. برای برگزاری جشن افتخار بازگشایی هتل رنسانس دبی، ستاره دنیای Gwen Stefani در این کنسرت منحصربه فرد حاضر می شود.

برایان پاوینلی معاون و رهبر برند دنیای، هتل های رنسانس گفت:

هتل دیدنیی رنسانس دبی مرکزی درخور دیدن و غیر منتظره است و راهی برای کشف همسایه های نو دبی ایجاد می نماید.

طراحی جسورانه و شگفت انگیز، صحنه ناهار خوری دنیای و تجارب نو در هر گوشه، این هتل را به مکانی مجذوب نماینده برای مسافران تبدیل می نماید؛ که باعث می گردد مهمانان هر زمانی که مسافرت می نمایند چیزی شگفت انگیز پیدا نمایند.

مرکز رنسانس سنترال، دبی دارای 298 اتاق و 65 سوئیت اسپاروال است که به طور ذهنی طراحی شده اند تا یک داستان را روایت نمایند.

طراحی هتل به رهبری شرکت داخلی مشهور WA International اجرا شده است. طراحی هتل صحنه ای را ایجاد می نماید که الهام بخش یک احساس است: از طراحی هنر پویای منظر شهر دبی که بعد از ورود به مرکز مورد توجه قرار می گیرد تا نقاشی های مختلف در هر اتاق، بعلاوه نقاشی مشهور شتر پابلو پیکاسو که به صورت مجسمه ای آهنی 3 بعدی درآمده است. در همه این ها جادویی شگفت انگیز است که شما می توانید در سفر خود مشاهده کنید.

فروشگاه های آشپزی در هتل رنسانس دبی، قرار است به یک نقطه برجسته، شلوغ و پرطرفدار شهر تبدیل شوند. آشپز معروف Masaharu Morimoto قرار است در آنجا از ماه دسامبر آغاز به فعالیت کند. در این فروشگاه های آشپزی، قرار است غذاهای خاورمیانه ای نیز ارائه می گردد. به همراه بازگشایی این مراکز کافی شاپی با نام Grounded به عنوان کافی شاپ برتر هتل نیز افتتاح می گردد.

مرکز تجاری هتل رنسانس دبی تجارب منحصربه فردی را برای مسافران فراهم می نمایند. از جمله برنامه Evenings at Renaissance که مهمانان به وسیله اینترنت می توانند به آن متصل شوند و تجارب مجذوب نماینده اجتماعی و محلی را به وسیله برنامه های شبانه کسب نمایند. برای کشف بیشتر محیط، راهنمای هتل به مهمانان یاری خواهد نمود.

Alex Kyriakidis مدیرعامل خاورمیانه و آفریقا، گروه ماریوت بین المللی می گوید:

ما برای برجسته کردن این دستاورد بزرگ برای اولین بار این سری کنسرت ها را به خاورمیانه می آوریم. گوئن استیفانی یک فان باند بسیار پرشور در سراسر دنیا است و ما از ارائه دسترسی صمیمی و فرصت های منحصربه فرد به اعضای و مشتریان وفادارمان لذت می بریم. با آرامش رنسانس، ما اطمینان داریم که این هتل به عنوان نوترین شیوه هتلداری برای مسافران دنیای و بعلاوه ساکنان محلی ظاهر خواهد شد.

طرفداران گوئن استفانی بعلاوه می توانند آلبوم تعطیلات نو آن را که در 6 اکتبر منتشر شد، دریافت نمایند. با توسعه همکاری ها بین گروه های هتلداری و گروه های موسیقی دنیای در دو سال گذشته هنرمندان موسیقی متعددی به هتل های مختلف در دنیا رفته اند. هم اکنون نیز می توانید گوئن استفانی را در هتل رنسانس دبی مشاهده کنید.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1369

به "هتل های رنسانس در دبی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های رنسانس در دبی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید