هتل چهار ستاره گونش مرتر؛ اقامتی لوکس در نزدیکی جاذبه های استانبول ، عکس

به گزارش اوج باور، هتل چهار ستاره گونش مرتر در 10 کیلومتری مرکز تاریخی شهر استانبول واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو بسیار نزدیک است و از این طریق دسترسی آسانی به تمامی جاهای دیدنی شهر خواهید داشت. این هتل جزو برترین هتل های این منطقه به شمار می رود که دارای امکانات رفاهی و تفریحی زیادی است.

هتل چهار ستاره گونش مرتر؛ اقامتی لوکس در نزدیکی جاذبه های استانبول ، عکس

انتخاب هتل گونش مرتر در صرفه جویی هزینه ها به مسافران یاری می نماید، بنابراین با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفری رویایی در انتظار شماست.

امکانات عمومی هتل گونش مرتر استانبول

این هتل دارای پذیرش و روم سرویس 24 ساعته بوده و امکانات عمومی ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، سالن بدنسازی، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار. در لابی هتل بخش های تبدیل ارز، خدمات تور و بلیط و اتاق چمدان وجود دارد.

در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. پرسنل این هتل زیبا به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و ترکی مسلط هستند. مسافرانی که مشکل جسمانی و حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان تدارک دیده شده است.

برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی هتل Güneş Merter ماشین کرایه کنید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو همراه با هزینه جداگانه انجام می گیرند.

در فضای بیرونی هتل باغ و محوطه سرسبزی وجود دارد که مبلمان زیبایی چیده شده است.

امکانات تفریحی هتل

مرکز بدنسازی هتل شامل تجهیزات و دستگاه های روز دنیاست. میهمانانی که به ورزش علاقه مند هستند، در این هتل امکانات ورزشی فراهم شده است، همچنین می توانند پینک پنگ بازی نمایند. ماساژ در مرکز اسپا و سولاریوم و سونای هتل Güneş Merter با هزینه جداگانه انجام می گیرد.

از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به ماساژ اشاره نمود که میهمانان می توانند بعد از گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی و تاریخی از این امکانات بهره مند شوند و ریلکس نمایند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق ها در این هتل شامل اتاق توئین یا دوبل دولوکس، اتاق تریپل دولوکس، اتاق سینگل بوجت، اتاق سینگل دولوکس، اتاق دوبل دولوکس با اسپای اختصاصی و سوئیت خانواده هستند.

اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند و در داخل اتاق ها نیز امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، میزکار، تلویزیون و تلفن و مینی بار وجود دارد.

در هریک از اتاق ها نیز حمام اختصاصی دایر شده است که حمام ها شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و سشوار هستند. در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید.

برای رفتن به اتاق ها در طبقات مختلف می توانید از آسانسور استفاده نمایید. هزینه اقامت در هتل Güneş Merter برای بچه ها تا 2 سال رایگان بوده و برای بچه ها 3 تا 11 سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای 12 سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل

با اقامت در هتل گونش مرتر به دو رستوران به نام های نپتون و ونوس دسترسی خواهید داشت که صبحانه به طور رایگان و سلف سرویس در رستوران نپتون ارائه می گردد و وعده های ناهار و شام نیز در رستوران ونوس سرو شده و انواع غذاهای بین المللی و ترکی قابل سفارش است.

علاوه بر اینها، در رستوران های هتل Güneş Merter موسیقی زنده برگزار می گردد.

فاصله هتل گونش مرتر استانبول تا جاذبه های دیدنی

فاصله تا بازار عظیم استانبول: 9 کیلومتر

فاصله تا کاخ توپقاپی: 10.1 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا: 10.3 کیلومتر

فاصله تا موزه باستان شناسی استانبول: 11.2 کیلومتر

فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: 11.5 کیلومتر

فاصله تا آب انبار باسیلیکا: 11.5 کیلومتر

فاصله تا برج دختر: 18 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1004

به "هتل چهار ستاره گونش مرتر؛ اقامتی لوکس در نزدیکی جاذبه های استانبول ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل چهار ستاره گونش مرتر؛ اقامتی لوکس در نزدیکی جاذبه های استانبول ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید