پخش مسابقه ایران و کامبوج در سینما مجوز گرفت

به گزارش اوج باور، خبرگزاری خبرنگاران- بلیت فروشی برای پخش مسابقه امروز تیم ملی فوتبال در سینماها مجوز گرفت.

پخش مسابقه ایران و کامبوج در سینما مجوز گرفت

به گزارش خبرنگاران، در حالی که سینمادارها از یک هفته قبل برای پخش مسابقه های فوتبال مقدماتی جام جهانی درخواستی را مطرح نموده بودند، پایان این درخواست برای روز آدینه 21 خردادماه عملی می گردد.

طبق پیگیری های صورت گرفته به وسیله انجمن سینمادارها، مجوز پخش فوتبال در سینماها تا عصر روز گذشته صادر نشده بود و دست اندرکاران مربوط به دنبال دریافت مجوز اداره اماکن بودند. براین اساس فعلا اجازه پخش مسابقه قوتبال روز آدینه میان ایران و کامبوج صادر شده است.

البته برای مسابقه های قبلی و نیز بازی های والیبال پردیس سینمایی ملت بلیت فروشی داشت و طبق گفته مدیر این مجموعه پخش مسابقات به دلیل چندمنظوره بودن یکی از سالن های پردیس و داشتن مجوز انجام می شد.

به این ترتیب امروز بعضی سینماهای تهران و شهرستان ها برای ساعت 19 یک سانس فروش بلیت برای پخش مسابقه فوتبال را باز نموده اند.

پیش تر محمدرضا صابری - سخنگوی انجمن سینمادارها - گفته بود: در حال حاضر یکی از بهترین راه ها برای این که مخاطب متوجه گردد سینماها باز هستند و شرایط مناسبی به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی دارند، همین پخش فوتبال در سینماها است. این موضوع در شورای صنفی نمایش مطرح شده و دوستان تهیه کننده نیز علی رغم این که در سال های گذشته نقطه نظراتی داشتند و مثلا باید درصدی از مبلغ بلیت فروشی به صاحبان فیلم ها داده می شد، سال جاری موافق انجام این کار بودند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1016

به "پخش مسابقه ایران و کامبوج در سینما مجوز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش مسابقه ایران و کامبوج در سینما مجوز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید