پلیس آمریکایی متهم به قتل جورج فلوید آزاد شد

به گزارش اوج باور، این افسر سابق پلیس با قید وثیقه تحت شرایطی از جمله ممنوعیت تماس با خانواده جورج فلوید ، بازگرداندن هرگونه مجوز حمل سلاح گرم و ممنوعیت کار در دستگاه های پلیس،موقتا آزاد شد.

پلیس آمریکایی متهم به قتل جورج فلوید آزاد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

درک شووین، پلیس سابق که متهم به قتل جورج فلوید در 25 مه درایالت مینیاپولیس و اغازگر اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکاست، با وثیقه 1 میلیون دلاری موقتا آزاد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، درک شووین متهم به قتل غیرعمد با فشردن زانویش به مدت 9 دقیقه بر روی گردن جورج فلوید است.

این افسر سابق پلیس با قید وثیقه تحت شرایطی از جمله ممنوعیت تماس با خانواده جورج فلوید ، بازگرداندن هرگونه مجوز حمل سلاح گرم و ممنوعیت کار در دستگاه های پلیس،موقتا آزاد شد.

جورج فلوید، مرد سیاهپوست 46 ساله ای بود که 25 ماه مه پس از باقی ماندن به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه زیر زانوی یک پلیس سفیدپوست در شهر مینیاپولیس آمریکا جان باخت. فیلم این جنایت در فیسبوک ویرال شد.

بعد از پخش این فیلم، چندین شهر عظیم آمریکا صحنه اعتراضات بعضا خشونت آمیزعلیه وحشی گری پلیس و نژادپرستی شدند که توسط جهانیان دیده شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 586

به "پلیس آمریکایی متهم به قتل جورج فلوید آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آمریکایی متهم به قتل جورج فلوید آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید