چشیدن غذا های شمالی در این رستوران های رامسر، بی نظیر است!

به گزارش اوج باور، رامسر به عنوان یکی از زیباترین شهرهای ایران، در طول سال میزبان گردشگران زیادی است. منطقه ها کوهستانی و جنگلی، سواحل زیبا و تماشایی و بناهای جذابی که در این شهر وجود دارند رامسر را تبدیل به عروس مازندران نموده اند. اگر مسافر این شهر باشید قطعا دلتان می خواهد درباره برترین رستوران های رامسر اطلاعاتی داشته باشید. این شهر رستوران های بسیار خوبی دارد که انواع غذاهای سنتی، دریایی و مدرن را با بالاترین کیفیت و برترین طعم عرضه می نمایند. در ادامه به معرفی برترین رستوران های رامسر می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

چشیدن غذا های شمالی در این رستوران های رامسر، بی نظیر است!

رستوران خاور خانم

بدون شک رستوران خاور خانم نه تنها یکی از شناخته شده ترین رستوران های رامسر بلکه شناسنامه این شهر محسوب می گردد. این رستوران جنگلی در روستای سرولات قرار گرفته است و مسافران به راحتی می توانند با طی کردن فاصله کوتاه 18 کیلومتری، با 26 دقیقه رانندگی خودشان را از رامسر به این رستوران برسانند. مالک و آشپز این رستوران خانم خاور جوربنیان است. او یک دهه قبل و در سن 25 سالگی منزل دو طبقه خود را به یاری افراد خانواده تبدیل به رستوران کرد و تا به امروز با غذاهای خوشمزه از مسافران پذیرایی می نماید.

رستوران خاور خانم که جزو برترین رستوران های محلی رامسر است دکوراسیون شیک و لوکسی ندارد اما از موقعیت مکانی و منظره بسیار زیبایی برخوردار است. علاوه بر این مزیت ها، چشیدن طعم غذاهایی مانند مرغ شکم پر، باقالی قاتوق، کباب ترش و میرزاقاسمی در این رستوران تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. به طور کلی رستوران خاور خانم، سه سالن در بالکن و دو سالن مسقف دارد و غذاهای خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می نماید.

آدرس: 22 کیلومتری رامسر، در فاصله 3 کیلومتری چابکسر ، روستای زیبای سرولات

شماره تماس: 09113444934

کافه رستوران دهکده رامسر

کافه رستوران دهکده رامسر از برترین رستوران های ساحلی رامسر است. این رستوران در دهکده ساحلی رامسر قرار گرفته است و در آن موسیقی زنده اجرا می گردد. مهمانان این رستوران می توانند غذاهای خوش طعم خود را همراه با تماشای امواج دریا نوش جان نمایند. دکوراسیون چوبی آرامش بخش و فضای شیک هم از دیگر مزیت های این رستوران هستند. منوی رستوران هکده رامسر شامل انواع غذاهای ایرانی، کباب و فست فود است و افراد با سلیقه های مختلف می توانند غذاهای دلخواهشان را در این رستوران سفارش دهند. البته قابل ذکر است قیمت غذاهای این رستوران کمی گران است اما در عوض، کیفیت بالای غذاها برای مشتریان راضی نماینده خواهد بود.

آدرس: رامسر، انتهای خیابان طالقانی، پایین تر از هتل خلج، دهکده رامسر

شماره تماس: 01155220843

رستوران برادران

رستوران برادران را می توان از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های رامسر دانست که همچنان تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است. این رستوران با ظرفیت 300 نفر آماده پذیرایی از مهمانانی است که نسبت به کیفیت غذا حساسیت زیادی دارند. همین مسئله باعث شده قیمت غذاهای رستوران برادران نسبت به دیگر رستوران های رامسر کمی بالاتر باشد. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی مانند جوجه و کباب ها مختلف، غذاهای دریایی و غذاهای محلی گیلان است.

آدرس رستوران برادران: رامسر، رمک، خیابان شهید مطهری

شماره تلفن: 01155222492

رستوران دوستی رامسر

رستوران دوستی همانطور که از نام آن پیداست با دکوراسیون خاص خود فضای محبت آمیز تری را برای مشتریان فراهم نموده است. در این رستوران به جای تزئینات لوکس و گران، از میز و صندلی های سنتی با نورپردازی مجذوب کننده استفاده شده و همین مسئله حس صمیمیت بیشتری را به مهمانان انتقال می دهد. منوی رستوران دوستی رامسر شامل انواع غذاهای سنتی، غذاهای محلی گیلان و غذاهای دریایی است. پیشنهاد می کنیم طعم کباب های این رستوران، به خصوص کباب ترش را امتحان کنید. به طور کلی رستوران دوستی به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه برای پخت غذاها، کیفیت بالای غذاها و رفتار مودبانه پرسنل جزو برترین رستوران های رامسر محسوب می گردد.

آدرس: رامسر، میدان امام، بلوار امام رامسر

شماره تماس: 01155261012

رستوران اکبر جوجه شعبه رامسر

رستوران اکبر جوجه شعبه رامسر یکی از معروف ترین و برترین شعب اصلی رستوران های اکبر جوجه در تمام کشور است. جوجه های این رستوران به دلیل تازگی و کیفیت بالا طعم بسیار خوبی دارند. پرسنل این رستوران مرغ ها را بعد از پختن با ادویه های مختلف، داخل کره محلی سرخ نموده و با رب انار محلی، نان یا برنج سرو می نمایند.

آدرس: رامسر، میدان امام، بلوار امام

شماره تماس: 01155213905

رستوران مظاهری رامسر

رستوران مظاهری رامسر جزو قدیمی ترین رستوران های رامسر است که ظاهری ساده و قدیمی دارد. این رستوران در جاده ساحلی به سمت تنکابن واقع شده و برای مسافران بین راهی شمال یک مکان ایده آل است. در رستوران مظاهری انواع غذاهای ایرانی، سنتی و دریایی سرو می گردد و غذاهای دریایی آن مانند ماهی سفید یا ماهی قزل آل جزو خوش طعم ترین غذاهای این رستوران هستند. خوشبختانه در اطراف رستوران مظاهری همیشه فضای پارک کافی وجود دارد و مشتریان برای پارک خودروهای خود مسئله ای نخواهند داشت.

آدرس: رامسر، بلوار امام، جاده ساحلی به سمت تنکابن

شماره تماس: 01155252338

رستوران بلوط رامسر

رستوران بلوط رامسر در روستای نامترسوتای اربه کله قرار گرفته است و کمی از شهر دور است اما طعم بی نظیر غذاهای این رستوران باعث می گردد مسافران زیادی برای خوردن غذا به این مکان بروند. این رستوران در منطقه خنک و کوهستانی و پر از درخت های خرمالو واقع شده است. بنابراین اگر در گرمای تابستان به رامسر رفته باشید و بخواهید کمی از شرجی و گرمای هوا دور شوید پیشنهاد می کنیم به این رستوران بروید. رستوران بلوط را می توان مشابه رستوران خاور خانم دانست که در آن غذاهای سنتی مازندران مانند مرغ ترش، باقالی قاتوق، میرزار قاسمی، فسنجون اردک، ماهی سفید و اپشل ماهی سرو می شوند. این رستوران یک بالکن بزرگ با منظرهی فوق العاده زیبا دارد و مهمانان هنگام صرف غذا می توانند از تماشای منظره ها سرسبز اطرافشان لذت ببرند.

آدرس: رامسر، روستای اربه کله، 8 کیلومتری رامسر

شماره تماس: 09214995849

رستوران هتل کوثر رامسر

رستوران هتل کوثر رامسر یکی دیگر از برترین رستوران های این شهر است که در نزدیکی موزه کاخ رامسر قرار گرفته است. این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های شهر دارد و امکانات آن هم باعث رضایت مسافران می گردد. در رستوران هتل کوثر مسافران می توانند انواع غذاهای ایرانی و کباب های خوشمزه را سفارش دهند. حتی افرادی که در هتل اقامت ندارند هم می توانند به رستوران رفته و سفارش غذا دهند. در تهیه غذاهای این رستوران از برترین مواد اولیه استفاده می گردد، به همین دلیل کیفیت و طعم غذاهای رستوران هتل کوثر بسیار خوب است.

آدرس: رامسر، خیابان رجایی، نزدیکی موزه کاخ رامسر

شماره تماس: 01155210971

کافه رستوران روماک رامسر

کافه رستوران روماک رامسر با فضای مجذوب کننده و محبت آمیز خود یکی دیگر از برترین رستوران های رامسر است. در این کافه رستوران مسافران می توانند میان وعده های ساده و خوشمزه و نوشیدنی های سرد یا گرم نوش جان نمایند. این کافه رستوران بیشتر اوقات شلوغ است اما خوشبختانه همیشه جای پارک برای مشتریان پیدا می گردد.

آدرس: شرق رامسر، فاز یک کمربندی، جنب بستنی شاد، مجتمع احمد

رستوران کدبانو

رستوران کدبانو در محدوده کمربندی فاز یک رامسر قرار گرفته است. این رستوران به خاطر داشتن غذاهای خوشمزه به یکی از پاتوق های اصلی مسافران تبدیل شده است. منوی رستوران کدبانو شامل انواع خورشت ها، غذاهای محلی، ماهی ها و کباب ها است و غذاهای محلی سرو شده در آن هم طعم کاملا متفاوتی دارند. وجود تخت هایی در محوطه روباز، سرو غذاها در ظروف سفالی و طعم بی نظیر غذاها از مزیت های این رستوران هستند.

آدرس: رامسر، فاز 1 کمربندی، روبروی ترمینال

جمع بندی درباره رستوران های رامسر

با توجه به توریستی بودن شهر رامسر همیشه گردشگران زیادی از این شهر بازدید می نمایند و یکی از چالش های آن ها پیدا کردن رستوران خوب است. در این مقاله تعدادی از برترین رستوران های رامسر را معرفی کردیم. شما عزیزان می توانید انواع غذاهای محلی، غذاهای سنتی، دریایی و فست فود را در این رستوران ها نوش جان کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1655

به "چشیدن غذا های شمالی در این رستوران های رامسر، بی نظیر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشیدن غذا های شمالی در این رستوران های رامسر، بی نظیر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید