کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می ماند؟

به گزارش اوج باور، این روزها درباره آینده کریستیانو رونالدو حرف و حدیث های بسیاری مطرح می گردد؛ برخی از منابع مدعی شده اند او به رئال مادرید برمی گردد یا راهی پاری سن ژرمن خواهد شد و برخی هم خبر از راضی کردن او از طریق سرالکس فرگوسن می دهند.

کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می ماند؟

در این بین آخرین خبر درباره تصمیم رونالدو را نشریه سان منتشر کرده است. یک منبع آگاه در این باره گفت: هیچ کس به اندازه او از نحوه پایان فصل ناامید نیست، اما نمی خواهد با خیال راحت تیم را ترک کند و می خواهد به بازگشت تیم به لیگ قهرمانان کمک کند و برای کسب جام در سال آینده تلاش کند. با این حال او به باشگاه گفته اگر سرمربی تازه بخواهد در راستا دیگری حرکت کند، هیچ احساس بدی نخواهد داشت و از بازگشت به اولدترافورد پشیمان نیست.

با وجود این که منچستریونایتد نتوانست به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد برسد، رونالدو در 29 بازی لیگ فزونی 18 گل به ثمر رساند و عملکرد خیلی خوبی داشت. با توجه به این که کریستیانو جونیور پسر بزرگ رونالدو در آکادمی منچستریونایتد عضویت دارد و جورجینا نامزدش هم در این شهر قبلاً زندگی کرده و احساس خوبی دارد، فوق ستاره پرتغالی ترجیح می دهد که به کارش در جمع شیاطین سرخ ادامه دهد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1412

به "کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید