کریم باقری تائید کرد؛ 2 پیشنهاد سرمربیگری به دستم رسید ، واکنش به تماس برای پاک کردن بعضی پست ها در اینستاگرام ، حرف هایی در خصوص ممنوع الکاریم شندیم

به گزارش اوج باور، کریم باقری چیزهایی درباره ممنوع الکاری اش شنیده است اما نمی داند این حرف ها واقعیت دارد یا خیر.

کریم باقری تائید کرد؛ 2 پیشنهاد سرمربیگری به دستم رسید ، واکنش به تماس برای پاک کردن بعضی پست ها در اینستاگرام ، حرف هایی در خصوص ممنوع الکاریم شندیم

پرسپولیس در حالی تمرینات پیش فصل را در تهران پیگیری می نماید که برخلاف سال های گذشته، کریم باقری در کادر فنی سرخپوشان حضور ندارد. هفته گذشته هم مدیران پرسپولیس اعلام کردند که باشگاه در کوشش است تا این مربی دوباره فعالیتش را به عنوان مربی در این تیم ادامه دهد ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است. باقری درخصوص عدم حضورش در پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگاران ورزشی پاسخ داد.

آیا نسبت به یکی دو هفته گذشته، در خصوص بازگشت شما به پرسپولیس چیزی تغییر نموده است؟

خیر، چیزی تغییر ننموده و من در مصاحبه قبلی هم به شما گفتم که این چیزها در فوتبال طبیعی است. هر مربی یا بازیکنی ممکن است همکاری اش با یک باشگاه انتها پیدا کند.

آیا موانعی برای فعالیت شما در پرسپولیس ایجاد شده است؟

نمی دانم که آیا موانعی هست یا خیر. اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم.

آیا به شما نگفته اند که ممنوع الکار هستید؟

برخی در این زمینه چیزهایی به من گفته اند ولی واقعیت این است که نمی دانم راست است یا دروغ. خودم هم این چیزها را می شنوم.

آیا به شما نگفته اند که پست خاصی را در اینستاگرام پاک کنید؟

در خصوص این چیزها برخی ها به من مطالبی را می گویند ولی تا حالا جایی رسمی به من نگفته اند که پستی را حذف کنم.

برخی معتقدند نبود شما از لحاظ کنترل مسائل حاشیه ای، به پرسپولیس ضربه می زند. نظر خودتان چیست؟

در این مدت خیلی ها به من لطف داشتند که باید از آنها تشکر کنم. من اعتقادی به این موضوع ندارم و معتقدم پرسپولیس به عنوان یک باشگاه بزرگ و پرطرفدار همواره راه خودش را ادامه می دهد. به هر حال این نظر باشگاه بوده که نباشم و مسئله ای هم از این بابت ندارم. همه ما می آییم و می رویم و این پرسپولیس است که می ماند. پرسپولیس از همه ما مهم تر است و در حال حاضر وظیفه من و همه پرسپولیسی ها این است که از تیم حمایت کنیم و به بازیکنان و کادر فنی آرامش بدهیم تا پرسپولیس در فصل آینده هم روزهای خوبی را تجربه کند.

در یکی دو روز گذشته هم شایعاتی درخصوص حضور شما در تراکتور مطرح شد. آیا این موضوع صحت دارد؟

خیر، پیشنهادی از تراکتور ندارم و کسی هم در این زمینه صحبتی با من نداشته است.

آیا از تیم های دیگر پیشنهادی نداشتید؟

از 2تیم پیشنهاد سرمربیگری داشتم که قبول نکردم.

چرا؟

هر چیزی باید با سلسله مراتب خودش جلو برود و اینطور نیست که وقتی پیشنهادی داده گردد خیلی سریع آن را قبول کنم.

در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل جابجایی چه نظری دارید؟

پرسپولیس شاکله اصلی خودش را حفظ کرد و چند بازیکن نو هم در 3پست جذب کرد که به نظرم نفرات خوبی هستند. من معتقدم پرسپولیس در فصل آینده هم می تواند جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

می توان شانس پرسپولیس را بیشتر از بقیه مدعیان دانست؟

چیزی قابل پیش بینی نیست. سپاهان و تراکتور به خوبی خودشان را تقویت نموده اند و استقلال هم همواره در بین مدعیان قهرمانی واقع شده است. قطعا برای همه تیم ها سال سختی خواهد بود و معمولا پرسپولیس و استقلال در شرایطی پیروز می شوند که حاشیه نداشته باشند. من امیدوارم پرسپولیس دوباره قهرمان گردد تا هوادارانش را راضی کند.

در خصوص جدایی عیسی آل کثیر چه نظری دارید، آیا او تصمیم درستی گرفت؟

عیسی بازیکن آزاد بود و اینکه من بخواهم در خصوص تصمیم او نظر بدهم شاید درست نباشد. آل کثیر بازیکن کم تجربه ای نیست و عواقب این تصمیم هم با خودش است. عیسی بازیکن خوبی است و قطعا ماندن او به پرسپولیس یاری می کرد.

داستان تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند هم حاشیه های زیادی را ایجاد کرد. برخی معتقدند مذاکره او با استقلال تصمیم اشتباهی بود که بیرانوند گرفت. نظر شما چیست؟

بیرانوند بهتر از هر فردی می تواند در خصوص اتفاقاتی که رخ داد صحبت کند. ما نمی توانیم او را قضاوت کنیم و بعد از آن اتفاقات هم صحبتی انجام نداد. شاید ما براساس علاقه به پرسپولیس حرف هایی بزنیم که احساسی باشد، من معتقدم خودش باید صحبت کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 تیر 1402 بروزرسانی: 25 تیر 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1604

به "کریم باقری تائید کرد؛ 2 پیشنهاد سرمربیگری به دستم رسید ، واکنش به تماس برای پاک کردن بعضی پست ها در اینستاگرام ، حرف هایی در خصوص ممنوع الکاریم شندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم باقری تائید کرد؛ 2 پیشنهاد سرمربیگری به دستم رسید ، واکنش به تماس برای پاک کردن بعضی پست ها در اینستاگرام ، حرف هایی در خصوص ممنوع الکاریم شندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید