10 سریال برتر 2020 به انتخاب منتقدان ایندی وایر؛ از بوجک هورسمن تا چیزهای بهتر

به گزارش اوج باور، رسانه ایندی وار فهرستی از بهترین سریال های 2020 را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور پررنگ محصولات اف ایکس، اچ بی او و نتفلیکس هستیم.

10 سریال برتر 2020 به انتخاب منتقدان ایندی وایر؛ از بوجک هورسمن تا چیزهای بهتر

سال 2020 یکی از بدترین و تاریک ترین سال های چند دهه اخیر برای دنیای سرگرمی بود. به دنبال همه گیری کروناویروس سینما و تلویزیون هم مانند هر هنر و صعنت دیگری با مسائل عدیده ای روبرو شدند و اکران، پخش یا ساخت بسیاری از مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی به دنبال محدودیت های پیش آمده به تأخیر افتاد. اما با این وجود طی ماه های اخیر چندین سریال جالب توجه از شبکه ها و سرویس های مختلف پخش شده اند و حالا ایندی وایر در جمع بندی بهترین های سال 2020 به سراغ انتخاب بهترین سریال های رفته است.

  • بهترین فیلم های جنگی سال 2020

سریال آنچه در سایه ها انجام می دهیم به کارگردانی جامین کلمنت از شبکه اف ایکس رتبه سوم بهترین سریال های سال 2020 را به خود اختصاص داده است. مجموعه ای ترسناک کمدی که بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده و اعضای تحریریه ایندی وایر برخی از لحظات خنده دار آن را ماندگار می دانند و تم کلی اثر را خلاقانه و شایسته تقدیر دانسته اند.

در جایگاه دوم فهرست من ممکن است تو را نابود کنم از اچ بی او به چشم می خورد. سریالی که توسط میکائلا کوئل نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی شده است. این مجموعه کمدی درام از 10 قسمت تقریبا 30 دقیقه ای تشکیل شده که بسیار خنده دار است و تفاوت های بسیاری با کمدی های کلاسیک دارد. سریال حول محور یک تجاوز رقم می خورد و در بستر درام آن به موضوعاتی مانند روابط محبت آمیز، تجاوز جنسی و واکنش اجتماع به معضلات این چنینی پرداخته می شود.

فصل چهارم سریال چیزهای بهتر از شبکه اف ایکس در نظر منتقدان ایندی وایر بهتر از هر مجموعه تلویزیونی طی 12 ماه گذشته بوده است. آن ها این سریال را اثری شایسته خوانده اند که به شکلی صادقانه، جذاب و همدلی برانگیز داستان خود را روایت می کند. داستان درباره زن مستقلی به نام سم فاکس است که می بایست در کنار رسیدگی به مسائل دختران نوجوان اش از مادر پیر خود هم مراقبت کند.

بهترین سریال های 2020 به انتخاب ایندی وایر

  1. چیزهای بهتر (اف ایکس)
  2. من ممکن است تو را نابود کنم (اچ بی او)
  3. آنچه در سایه ها انجام می دهیم (اف ایکس)
  4. مردم عادی (هولو)
  5. بوجک هورسمن (نتفلیکس)
  6. بهتره با ساول تماس بگیری (ای ام سی)
  7. خانم آمریکا (اف ایکس و هولو)
  8. ما که هستیم (اچ بی او)
  9. پی-ولی (استارز)
  10. بیبی-سیستر کلاب (نتفلیکس)

منبع: IndieWire

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 697

به "10 سریال برتر 2020 به انتخاب منتقدان ایندی وایر؛ از بوجک هورسمن تا چیزهای بهتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سریال برتر 2020 به انتخاب منتقدان ایندی وایر؛ از بوجک هورسمن تا چیزهای بهتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید