10 فیلم نو راهی اکران می شوند

به گزارش اوج باور، شورای صنفی نمایش زمان اکران 10 فیلم سینمایی را بدون اشاره ای به گشت 3 تا ابتدای دی ماه معین و گفت.

10 فیلم نو راهی اکران می شوند

مرتضی شایسته -دبیر شورای صنفی نمایش - درباره مصوبات جلسه روز دوشنبه، سوم آبان ماه این شورا که در محل اتحادیه تهیه کنندگان تشکیل شد به خبرنگاران گفت: قرار بر این شده است که 10 فیلم سینمایی از 12 آبان ماه تا ابتدای دی ماه به نوبت روی پرده فرایند.

او درباره فیلم گشت 3 ساخته سعید سهیلی که پیش تر قرار بود از پنجم آبان همراه با فیلم قهرمان اکران گردد و در روزهای اخیر خبرهایی درباره منع اکران آن منتشر شده بود، اطلاعاتی نداده است. پیگیری های خبرنگاران با این تاکید همراه بوده که تصمیم گیری درباره اکران فیلم گشت 3 برعهده سازمان سینمایی است.

به گفته شایسته فیلم هایی که قرار است پس از قهرمان روی پرده سینماها فرایند عبارتند از: تومان ساخته مرتضی فرشباف از 12 آبان، آپاچی آرش معیریان از 26 آبان، شهر گربه ها سید جواد هاشمی از سوم آذر، آتابای نیکی کریمی از سوم آذر، دیدار با جادوگر جمشید بهرامیان از 10 آذر، جوجه تیغی مستانه مهاجر از 10 آذر، بندر بند منیژه حکمت از 12 آذر، بی همه چیز محسن قرایی از 17 آذر، تی تی آیدا پناهنده از 24 آذر، و عروسی مردم مجید توکلی از اول دی ماه.

بنا بر این اعلام معین است که بسیاری از فیلم های مانده از دوره های اخیر جشنواره فیلم فجر به زودی راهی اکران می گرددند تا بیش از این در صف طولانی اکران باقی نمانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1202

به "10 فیلم نو راهی اکران می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 فیلم نو راهی اکران می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید