آخرین فرصت ثبت نام وام دانشجویی علوم پزشکی تبریز اعلام شد

به گزارش اوج باور، جزئیات ثبت نام وام تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد.

آخرین فرصت ثبت نام وام دانشجویی علوم پزشکی تبریز اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، جزئیات ثبت نام وام تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه اداره رفاه دانشجویان دانشگاه، وام تحصیلی مختص دانشجویان روزانه غیر شهریه پرداز و غیر بورسیه است و این وام صرفا به دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری حرفه ای تعلق می گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان متقاضی وام تحصیلی ضمن هماهنگی با کارشناس امور دانشجویی دانشکده خود می توانند حداکثر تا فردا 10 اسفند ماه به وسیله مراجعه به پرتال صندوق رفاه دانشجویان به نشانی portal.srd.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

شایان ذکر است، دارا بودن تعهد محضری و انتخاب واحد درحداقل واحد های مجازآموزشی الزامی و حداکثر سنوات مجاز برای در خواست وام تحصیلی برای مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، و کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر 4 نیم سال تحصیلی، برای مقاطع کارشناسی پیوسته حداکثر 8 نیم سال تحصیلی، برای مقطع دکتری حرفه ای حداکثر 14 نیمسال تحصیلی است و چنانچه دانشجویی به هر دلیلی در هریک از ترم های سنوات گذشته خود از وام تحصیلی استفاده ننموده باشد صرفا مجاز به استفاده از بقیه سنوات مجاز به جامانده خواهد بود.

لازم به ذکر است، مبلغ سرانه وام تحصیلی برای هر دانشجوی مجرد 3.500.000ریال در هر ماه (نیم سال اول 5.5 ماه)، مبلغ سرانه وام تحصیلی برای هر دانشجوی متاهل 7.000.000 ریال در هر ماه (نیمسال اول 5.5 ماه) و مبلغ سرانه وام تحصیلی دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، حداکثر تا سقف 1.5 برابر مبلغ سرانه مذکور است.

شایان ذکر است، دانشجویان متاهل مرد، ماهیانه به ازای هر فرزند، مبلغ 2.000.000ریال تسهیلات اولاد تعلق می گیرد و پرداخت وام تحصیلی به دانشجویان انتقالی بلامانع است و دانشجویان میهمان بایستی به وسیله دانشگاه مبدا نسبت به درخواست خود اقدام کنند. بعلاوه مبلغ محاسبه شده وام جهت واریز نهایی به حساب دانشجو، مشمول کسر 4% کارمزد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1371

به "آخرین فرصت ثبت نام وام دانشجویی علوم پزشکی تبریز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت ثبت نام وام دانشجویی علوم پزشکی تبریز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید