آخرین مصوبات کمیسیون ماده 10 احزاب و گروه های سیاسی

به گزارش اوج باور، تهران (پانا) - مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت کمیسیون ماده 10 احزاب با تاسیس حزب همدلی و توسعه ملی در گستره استانی منوط به تغییر عنوان موافقت کرد.

آخرین مصوبات کمیسیون ماده 10 احزاب و گروه های سیاسی

محسن اسلامی مدیرکل سیاسی وزارت کشور ظهر امروز (دوشنبه) در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: اولین مصوبه امروز تقاضای تاسیس حزب همدلی و توسعه ملی بود که در جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب طرح و آنالیز شد و کمیسیون با فعالیت این حزب در گستره استانی منوط به تغییر عنوان موافقت کرد.

وی اضافه نمود: مصوبه دوم تقاضای تاسیس حزب جمعیت معلمان و فرهیختگان ایران اسلامی بود که در کمیسیون طرح و با فعالیت آن در گستره استانی و منوط به تغییر عنوان موافقت کرد.

اسلامی ادامه داد: گزارش برگزاری کنگره مجمع نیروهای خط امام سومین مصوبه بود که مورد تایید نهاده شد. بعلاوه مصوبه بعدی گزارش برگزاری مجمع عمومی انجمن اسلامی دانشگاهیان اصفهان بود که در جلسه مطرح و مورد تایید فراز گرفت.

وی اظهار داشت: کمیسیون براساس مصوبات 18و19 موظف شد نسبت به اعمال فرایند رصد و پایش و نظارت در عمل به مصوبات کمیسون ماده 10 احزاب در حیطه احزاب ملی و استانی اقدام لازم را در دستور کار قرار دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1261

به "آخرین مصوبات کمیسیون ماده 10 احزاب و گروه های سیاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مصوبات کمیسیون ماده 10 احزاب و گروه های سیاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید