آخرین شرایط پروژه های خوابگاهی دانشگاه تهران

به گزارش اوج باور، عملیات اجرایی پروژه های خوابگاهی دانشگاه تهران در حال انجام است و دو خوابگاه در حال ساخت تیرماه بهره برداری می شود.

آخرین شرایط پروژه های خوابگاهی دانشگاه تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه تهران از پروژه های خوابگاهی این دانشگاه بازدید کردند. رئیس دانشگاه تهران از نزدیک بر فرایند ساخت و پیشرفت فعالیت های عمرانی نظارت میدانی داشته و بر کیفیت و لحاظ کردن استاندارد ها در ساختمان های در حال ساخت تاکید کرد.

نیلی احمدآبادی همچنین از سالن بدنسازی کوی که به تازگی رنگ آمیزی شده و برخی از تجهیزات آن نوسازی شده است، بازدید و با دانشجویان در خصوص مسائل خوابگاهی مصاحبه کرد.

در این بازدید سعید حبیبا، معاون دانشجویی و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران، علی مقاری، معاون طرح و برنامه، هادی غفوریان، مدیرکل امور خوابگاه ها و جابرسلطانی، مدیرکل طرح های عمرانی، رئیس دانشگاه تهران را همراهی کردند.

گفتنی است، عملیات اجرایی یکی از طرح های در دست احداث در 3 طبقه و با ظرفیت 300 نفر به همت دانشگاه تهران و مشارکت بنیاد جمالزاده در ضلع غربی کوی دانشگاه پس از وقفه ای سه ساله از تیرماه 1399 از سر گرفته شد که بر اساس برنامه ریزی انجام شده این خوابگاه در تیرماه 1400 آماده بهره برداری است.

دیگر پروژه در حال ساخت برای اسکان دانشجویان استعداد درخشان در سه طبقه و با ظرفیت 170 نفر است که این طرح با پیشرفت 90 درصدی در حال تکمیل نهایی است و طبق پیش بینی انجام شده در تیرماه 1400 آماده بهره برداری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1071

به "آخرین شرایط پروژه های خوابگاهی دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پروژه های خوابگاهی دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید