اجرای 22 پروژه برای توسعه دولت الکترونیک

به گزارش اوج باور، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از اجرای 22 پروژه برای توسعه دولت الکترونیک خبرداد.

اجرای 22 پروژه برای توسعه دولت الکترونیک

به گزارش خبرنگاران، آقای جمشید انصاری درحاشیه نشست خبری بانک صنعت و معدن درجمع خبرنگاران اضافه نمود: در دولت و سازمان اداری و استخدامی کشور، برنامه جامعی برای توسعه دولت الکترونیک پیش بینی شده که این برنامه شامل 22 پروژه اجرایی است.

معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان اداری و استخدامی کشورگفت: بطور مثال گمرک الکترونیک به معنای مجموعه ای از سامانه هایی است که طراحی می گردد که واردات و صادرات کالا در یک بستر الکترونیکی قابلیت مدیریت و کنترل داشته باشد.

وی ادامه داد: بانکداری الکترونیک یکی از پروژه های مطرح شده از 22 پروژه است که با موضوع بانک مرکزی انجام می گردد و از مجموعه برنامه هایی است که از سال های گذشته به خوبی پیش رفته است و ما امروز شاهد پیشرفت قابل توجه کشور در این زمینه هستیم.

انصاری با اشاره به رونمایی از سامانه ویژه بانک صنعت و معدن گفت: این برنامه برای توسعه بانکداری الکترونیک است که علاوه بر ارائه خدمات امکان پیگیری اقدامات را فراهم می نماید.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: امیدواریم این پروژه در مابقی بانک های خصوصی و دولتی کشور عملیاتی شده و ارتقاء رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 577

به "اجرای 22 پروژه برای توسعه دولت الکترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 22 پروژه برای توسعه دولت الکترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید