اطری: امیدوارم بهترین مدال را کسب کنم، هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم

به گزارش اوج باور، ملی پوش وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: برای کسب بهترین مدال در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان می روم.

اطری: امیدوارم بهترین مدال را کسب کنم، هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم

رضا اطری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره حضورش در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و انگیزه زیادی برای پیروزیت در این مسابقات دارم، چون فرصت خوبی برای من است.

وی ادامه داد: باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنم و پاسخ خوبی به اعتماد کادر فنی بدهم، زحمت زیادی کشیده م و برای کسب بهترین مدال روی تشک می روم. هدفم ابتدا پیروزیت در مسابقات قهرمانی آسیا و سپس حضوری پیروز در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است.

ملی پوش وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد در پاسخ به این سؤال که با وجود حریفان مطرح در این وزن آیا به حضور در مسابقات دنیای فکر می نماید یا نه، گفت: من تمام تلاشم را انجام می دهم و امیدوارم هر کشتی گیری که عملکرد بهتری دارد صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات دنیای گردد. کشتی دریافت در ایران همیشه سخت تر از آسیا و دنیا است و هر کشتی گیری که بتواند از انتخابی سربلند خارج گردد حتما می تواند در مسابقات بین المللی هم صاحب مدال گردد.

دارنده مدال نقره جوانان آسیا درباره حریفانش گفت: کشتی گیران هند، کره شمالی، ژاپن و قرقیزستان اصلی ترین حریفان من هستند اما سایر رقیبان را هم دست کم نمی گیرم و با تمام توان روی تشک می روم تا مزد زحماتم را بگیرم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 166

به "اطری: امیدوارم بهترین مدال را کسب کنم، هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطری: امیدوارم بهترین مدال را کسب کنم، هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید