افشای تصاویر جدیدترین مک بوک پرو اپل

به گزارش اوج باور، دومین رویداد مهم معرفی محصولات نو شرکت اپل قرار است دوشنبه همین هفته برگزار گردد و گفته می گردد که نوترین لپ تاپ های سری MacBook Pro این شرکت نیز در همین رویداد عرضه خواهند شد، اما درست دو روز مانده به این رویداد تصاویر رندر این لپ تاپ ها در فضای اینترنت قرار گرفته که می تواند ما را با طراحی ظریف این دستگاه ها آشنا سازد.

افشای تصاویر جدیدترین مک بوک پرو اپل

به گزارش خبرنگاران، اولین رویداد اپل در سال 2021 عمدتاً بر روی آیفون های تازه و اپل واچ تمرکز داشت، اما اکنون دومین رویداد در راه است. در رویداد Apple Unleashed که قرار است دوشنبه 18 اکتبر (26 مهر ماه) برگزار گردد، دسته ای دیگر از محصولات غول فناوری آمریکایی، به جهانیان معرفی گردد. گفته می گردد این رویداد مک محور خواهد بود و انتظار می رود که این شرکت، حداقل لپ تاپ های MacBook Pro 14 و MacBook Pro 16 را در آن معرفی کند.

اگرچه ما تنها دو روز با برگزاری این رویداد فاصله داریم، اما در دنیای فناوری، افشای تصاویر و مشخصات محصولات مختلف، حتی ساعاتی قبل از رونمایی رسمی می تواند هیجان انگیز باشد. اخیراً حساب کاربری Apple Tomorrow در توییتر، تصاویر رندری را از تازهترین MacBook Pro اپل منتشر نموده که می توان آن ها را دقیق ترین و واضح ترین تصاویری دانست که تا به امروز از این لپ تاپ ها منتشر شده است. گفته می گردد که این تصاویر رندر بر اساس آخرین اطلاعات نشت یافته از مک بوک پرو های تازه اپل طراحی شده است که عمده آن ها مربوط به صفحه نمایش و طراحی خارجی دستگاه است.

اگرچه تصاویر رندر ارائه شده، شباهت زیادی میان مک بوک پرو های تازه با نسل قبل از خود نشان می دهد، اما باید اظهار داشت که اپل چندین ارتقاء را برای نسل تازه لپ تاپ های خود درنظر گرفته است. اولا، نسبت های تازه 14: 9 باید به لطف یک منطقه دید بلندتر، یک تجربه پیمایش وب بهتر را ارائه دهد، و دوم، حاشیه های دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، به طوری که جایی برای برچسب گذاری های آشنا که به طور معمول در MacBook Pro دیده ایم، وجود ندارد، اگرچه ما قطعاً آن ها را از دست نخواهیم داد.

با این حال به نظر می رسد که در لپ تاپ های تازه، فقط شاهد ارتقاء نخواهیم بود و در مواردی بعضی قابلیت ها، حذف می گردد. طرح واره های فاش شده قبلی نشان داده بود که مدل های سال جاری نوار لمسی را که در سال 2016 با نسل چهارم مک بوک پرو معرفی شده بود از دست می دهند که رندر های تازه نیز این مورد را تأیید می شوند. اما همین طرح واره ها بعلاوه نشان داده بود که مک بوک پرو های تازه نسبت به مدل های فعلی دارای پورت بیشتری خواهند بود. همانطور که در رندر ها قابل مشاهده است، MacBook Pro 14 و MacBook Pro 16 باید حداقل با یک پورت HDMI در میزان کامل، دو درگاه USB Type-C و شارژ MagSafe عرضه شوند.

به غیر از این، در خصوص بهره گیری این دستگاه ها از تراشه مبتنی بر ARM خود اپل تبلیغات زیادی اجرا شده است. این تراشه که M1X نامیده می گردد گویا قادر است دو مک بوک را تغذیه کند. انتظار می رود که هر دو مدل این مک بوک های پرو دارای صفحه نمایش مینی LED با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز باشند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1189

به "افشای تصاویر جدیدترین مک بوک پرو اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر جدیدترین مک بوک پرو اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید