تور استرالیا: اماکن دیدنی استرالیا

به گزارش اوج باور، استرالیا کشوری بزرگ که تنها کمی از ایالات متحده آمریکا کوچک تر است و مقصدی پر از جاذبه ها و دیدنی های مختلف توریستی محسوب می گردد. کشوری مستقل در نیمکره جنوبی که جذابیت های فرهنگی، علمی، هنری و تاریخی فوق العاده را در برگرفته است. موقعیت جغرافیایی استرالیا در میان بزرگ ترین اقیانوس های جهان و به عنوان بزرگ ترین جزیره و قاره جهان آن ها را به کشوری منحصر به فرد و متفاوت با هر کجای جهان تبدیل نموده است. این کشور به عنوان قدیمی ترین قاره جهان شناخته می گردد و تاریخ دور و درازی دارد. کشوری که با گذشت 65000 تا 70 هزار سال پیش تکامل یافته و امروزه به یکی از بزرگ ترین ملت های جهان تبدیل شده است.

تور استرالیا: اماکن دیدنی استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

مرکز استرالیا Canberra و تنها شهری که در کنار ساحل این کشور قرار نگرفته و توریستی ترین شهر های آن سیدنی و ملبورن هستند. سیدنی بزرگ ترین شهر استرالیا در حاشیه شرقی ساحلی و محبوب ترین و توریستی ترین شهر استرالیا محسوب می شود که اماکن تماشای و جاذبه های تاریخی مختلفی را در خود جای داده است و ملبورن با خیابان های مجذوب کننده و بوتیک های مختلف و جاذبه های متنوع یکی از برترین شهر های استرالیا برای سفر های توریستی محسوب می شود.

موزه های و اماکن تماشای و تاریخی استرالیا از مجذوب کننده ترین قسمت های کشور محسوب می شوند که باید در کنار تفریح و تفریح از تماشای آن ها نیز لذت ببرید. در ادامه این مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا با هم مهم ترین موزه ها و اماکن تماشای استرالیا را بهتر بشناسیم.

موزه ملبورن (Melbourne Museum)

بزرگ ترین موزه در نیمکره جنوبی که می توانید مجموعه ای از تاریخ و فرهنگ استرالیا را از نزدیک ببیند. این موزه در مجاورت ساختمان نمایشگاه سلطنتی قرار گرفته و از سال 2000 از طریق دولت ویکتوریا افتتاح شده است.یکی از محبوب ترین موزه ها و جاذبه های توریستی در استرالیا محسوب می شود و با داشتن بزرگ ترین نمایشگر IMAX جهان فیلم ها و نمایش های 3 بعدی بی نظیری را نمایش می دهد و مجموعه ای مجذوب کننده ترین تماشا های مربوط به تاریخ، فرهنگ و حیات وحش استرالیا را نشان می دهد. این موزه در خیابان Nicholson قرار گرفته و از ساعت 10 صبح تا 5 عصر امکان بازدید از ان وجود دارد.

هزینه ورودی: برای بزرگسالان 25.50 / برای بچه ها تا 16 سال 12 دلار / بلیط خانوادگی برای 4 نفر (2 بزرگسال و 2 کودک) 70 دلار

موزه ملی استرالیا (National Museum of Australia)

موزه ای فوق العاده با تاکید بر جنبه های فرهنگی و تاریخی استرالیا که جاذبه های ویژه و منحصر به فردی را نیز در خود جای داده است. این موزه در مرکز این کشور کانبرا قرار گرفته و از سال 1980 بازگشایی شد. در موزه ملی استرالیا می توانید تاریخ و میراٍ 50000 ساله این کشور را به همراه رویداد هایی از المپیک 2000 سیدنی و بزرگ ترین مجموعه جهان که از نقاشی های چرمی و ابزار های سنگی تشکیل شده است، مشاهده کنید. به علاوه در قسمت های مختلف موزه نمایشگاه هایی از موضوعات مختلف جای گرفته و طیف گسترده ای از انواع کتاب ها، کاتالوگ ها و مجله های مختلف را در معرض نمایش گذاشته است. این موزه با معماری خیره کننده و شگفت انگیز این موزه و قسمت های فوق العاده ان برای کشف داستان ها و موضوعات مختلف و متنوع آن را به محبوب ترین موزه استرالیا تبدیل نموده است که تماشا آن واقعا برا هر توریستی ارزشمند است. ساعت کار این موزه از 9 صبح تا 5 عصر است.

هزینه ورودی: بچه ها تا 4 سال رایگان / بلیط خانوادگی (2 بزرگسال و 2 کودک) 30 دلار / یک بزرگسال و 2 کودک 15 دلار

موزه ملی Maritime

موزه ای منحصر به فرد در استرالیا که ماجرای دریا ها و اقیانوس های این کشور را به همراه تاثیری که این آب ها بر شرایط زندگی کشور گذاشته اند در کنار سفر های آبی و نیروی دریایی استرالیا در معرض نمایش قرار داده است. در این موزه می توانید تجربه های متفاوتی از جهانی درون آب را به دست اورید، غواصی کنید، کوسه ها را ببینید و از تفریحات و تفریح هایی که برای سنین مختلف تدارک دیده شده است لذت ببرید.

ساعت بازدید از این موزه از ساعت 9:30 تا 5 عصر است و از ژانویه یعنی تابستان های این استرالیا تا ساعت 6 عصر امکان بازدید وجود دارد. این موزه در سیدنی واقع شده و هزینه های ان در قسمت های مختلف، فرق دارد.

هزینه ورودی: رایگان/ سینما سه بعدی بزرگسالان 32 دلار و بچه ها 4 تا 15 سال 20 دلار

ساختمان های مهم و اماکن تاریخی استرالیا

استرالیا ساختمان های تاریخی و مدرن زیادی را با معمار منحصر به فرد و شگفت انگیز در قلب خود جای داده است. مجموعه ای از مدرن ترین ساختمان ها در کنار ساختمان هایی کهن که قدمت بعضی از آن ها به هزاران سال پیش باز می شود. در ادامه این مقاله با خبرنگاران می توانید با چند ساختمان معروف و تماشای استرالیا آشنا شوید.

ساختمان سلطنتی ملبورن

درست در شمال و مرکز شهر ملبورن ساختمان برجسته و باشکوهی قرا گرفته که از قدیمی ترین سالن های نمایشگاهی جهان محسوب می شود و برا اولین بار در سال 1880 ساخته شد و از سال 1901 به عنوان ساختمان مجلس انتخاب شد. جالب است که بدانید این ساختمان سلطنتی به عنوان اولین بنای ثبت شده در میراث جهانی است و کمی دور تر از ساختمان موزه ملبورن واقع شده است.

هزینه ورودی: برای بزرگسالان 10 دلار / برای بچه ها 7 دلار

پارک و عمارت Werribee

یک عمارت فوق العاده زیبا و بزرگ درست وسط پارکی با شکوه که تمام اطراف آن با سبزه هایی مجذوب کننده و آرامبخش احاطه شده است. از ملبورن تا این پارک تنها 30 دقیقه فاصله است و ورودی آن هم برای عموم رایگان است.

خانه اپرای سیدنی

بیشتر مردم جهان استرالیا را به سیدنی و ساحتمان معروف آن می شناسند. خانه اپرای سیدنی شاید به مقدار نام استرالیا معروفیت دارد و به عنوان نماد این کشور شناخته می شود. سازه ای با معماری مخصوص شبیه به کاغذ اوریگامی که با ظرافت و دقت بی نظیری طراحی شده و تبدیل به یکی از زیباترین و مشهور ترین ساختمان های جهان گشته است. و چشم انداز پل معروف و 440 فوتی سیدنی در کنار آب های زیبا و نور پردازی فوق العاده باشکوه، جلوه این ساختمان را دو چندان زیبا تر ساخته است.

منبع: گردگرد
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1316

به "تور استرالیا: اماکن دیدنی استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: اماکن دیدنی استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید