اهدای واحد مسکونی به قهرمانان ناشنوا و پیوند اعضای خراسان رضوی

به گزارش اوج باور، خبرنگاران: رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان و پیوند اعضای خراسان رضوی از اهدای واحد مسکونی جهت برطرف مشکل مسکن ورزشکاران قهرمان ناشنوا و پیوند اعضای استان اطلاع داد.

اهدای واحد مسکونی به قهرمانان ناشنوا و پیوند اعضای خراسان رضوی

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، محمدرضا شیخ زاده ظهر امروز در نشست خبری در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: تعداد سهمیه ورزشکاران خراسان رضوی در تیم های ملی ناشنوایان کشور در سال های اخیر افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

وی اضافه کرد: برای مثال در رقابت های المپیک ناشنوایان سال جاری که در صوفیه بلغارستان انجام شد هفت ورزشکار تیم ملی از استان خراسان رضوی بودند و حتی جودوکار خراسانی تیم ملی یعنی آقای علی سلحشور پیروز به کسب مدال طلا شد.

شیخ زادهبا اشاره به سایر پیروزیت های ورزشکاران خراسان رضوی در تیم های ملی ناشنوایان کشور مطرح نمود: در تیم اعزامی پیوند اعضا هم به رقابت های جهانی آفریقای جنوبی دو نماینده داشتیم که برای نخستین بار یک ورزشکار زن از خراسان رضوی در ترکیب تیم اعزامی بود.

وی مطرح نمود: ورزشکاران استان در رشته فوتسال نیز در رقابت های جهانی سوئد درخشش مناسبی داشتند و حتی پیشنهاداتی از سایر تیم های باشگاهی کشورهای مختلف برای بازی نیز داشته اند.

رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان و پیوند اعضای خراسان رضوی اضافه کرد: حدود شش هزار ناشنوا در مشهد هستند و باید با سرمایه گذاری مطلوب بتوانیم آنها را جذب فعالیت های ورزشی کنیم.

شیخ زاده از فعالیت 600 ورزشکار مرد و 400 ورزشکار زن در هیئت ورزش های ناشنوایان استان اطلاع داد.

وی با بیان اینکه در بخش حمایت های اقتصادی و سخت افزاری این هیئت مسئله ای ندارد، اعلام کرد: تنها مشکل ورزشکاران ناشنوای استان، بحث شغل است و باید تمهیدات مناسب برای اشتغال آنها بعد از فارغ شدن از مسابقات جهانی اندیشیده گردد.

رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضای استان اظهار کرد: بیشترین یاری اقتصادی به هیئت از سوی خیران و اداره کل ورزش و جوانان انجام می گردد و ما تا به امروز یک ریال از فدراسیون دریافت نکرده ایم.

شیخ زاده توضیح داد: با یاری خیران، به قهرمانان رشته های ورزشی که در رقابت های جهانی و المپیک ناشنوایان پیروز به کسب مدال شده اند، واحدهای مسکونی در حال ساخت اهدا می کنیم، که بخشی از آنها تا خاتمه شهریورماه و بخشی نیز تا خاتمه سال پرداخت می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 223

به "اهدای واحد مسکونی به قهرمانان ناشنوا و پیوند اعضای خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای واحد مسکونی به قهرمانان ناشنوا و پیوند اعضای خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید