اولین جلسه اجرایی سازی مصوبه شاد، تاکید بر استخراج مدل مالی و مدیریتی سامانه

به گزارش اوج باور، ششمین جلسه کمیته نظارت و راهبری شبکه اجتماعی دانش آموز (شاد) و اولین جلسه اجرایی سازی مصوبه شورای عالی فضای مجازی در دولت تازه، در مرکز ملی فضای مجازی برگزار گردید.

اولین جلسه اجرایی سازی مصوبه شاد، تاکید بر استخراج مدل مالی و مدیریتی سامانه

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، در این جلسه گزارشی از مقدار اجرای مصوبه الزامات سامانه های الکترونیکی آموزش و پرورش و شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) مصوب جلسه هفتاد و سوم شورای عالی فضای مجازی ارائه شد.

بعلاوه اعضای جلسه نقطه نظرات خود را در رابطه با اجرایی سازی مصوبه مذکور بیان کردند. بنابراین گزارش، اهم موضوع مطرح شده درخصوص استفاده کمی، مقدار ترافیک، کیفیت سرویس دهی سامانه شاد، تداوم فعالیت سامانه شاد در ایام پساکرونا و نیز شرایط به کارگیری دیگر خدمت ها و سامانه های آموزش مجازی موجود در کشور به وسیله وزارت آموزش و پرورش بود.

براساس این جلسه، مقرر شد تا الگوی نحوه تعامل بین ذینفعان مختلف آموزش مجازی با تاکید بر مدل مالی و مدیریتی به وسیله وزارت آموزش و پرورش تهیه و به جلسه ارائه گردد.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه فیروزآبادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی، نوری وزیر آموزش و پرورش، زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اخوان مدیر عامل شرکت همراه اول معاونین و کارشناسان دستگاه های یاد شده حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1325

به "اولین جلسه اجرایی سازی مصوبه شاد، تاکید بر استخراج مدل مالی و مدیریتی سامانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه اجرایی سازی مصوبه شاد، تاکید بر استخراج مدل مالی و مدیریتی سامانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید