این کارها مردان را به شدت دلتنگ می نماید

به گزارش اوج باور، آیا مردتان اخیرا از شما فاصله می گیرد؟ آیا احساس می کنید این شما هستید که همواره دنبال او هستید؟

این کارها مردان را به شدت دلتنگ می نماید

اگر احساس می کنید که مورد قدردانی قرار نگرفته اید و در این رابطه نادیده گرفته شده اید. وقت آن است که دقیقا بدانید چگونه او را مجبور کنید ارزش شما را ببیند، از شما قدردانی کند و شما را در اولویت زندگی خود قرار دهد. در این مطلب از خبرنگاران به بیان روش های دلتنگ کردن مردان می پردازیم.

روش های دلتنگ کردن مردان

شاید برای برخی از افراد این روش ها جواب ندهد ولی برای بسیاری از مردان نوعی ترس از دست دادن شما ایجاد می نماید. در نتیجه کوشش می نماید شما را داشته باشد.

رفتن را بلد باشید

هر روزی که در یک رابطه هستید، انتخاب می کنید که آنجا باشید یا خیر. همواره باید به خاطر داشته باشید که می توانید در هر زمانی که ارزش های شما زیر پا گذاشته شد، او را ترک کنید.

اگر مردی بداند که واقعا می تواند شما را از دست بدهد یا بازی خود را عوض می نماید و به وضوح به شما متعهد می گردد یا شما را رها می نماید. اگر او شما را رها کرد، این هم برای شما یک پیروزی است و وقت خود را صرف او نمی کنید.

مردان می توانند تفاوت بین زنی را که واقعا مایل به رفتن است و زنی که نمی خواهد برود، کاملا بفهمند. این همان قدرت رفتن است و لازم است که آن را درک کنید. این واقعا یک قدرت است اما باید بدانید که این فقط یک تهدید نیست.

فضا دادن به مردان از روش های دلتنگ کردن مردان

وقتی به مرد فضای زیادی می دهید، باعث می گردد او ترس از دست دادن شما را داشته باشد. فضا قلب یک رابطه خوب است و باعث می گردد وقتی در این نزدیکی نیستید دلش برای شما تنگ گردد.

مردان برای پردازش احساسات خود، حل مسائل و انجام کارها احتیاج به فضا دارند. آن ها در زندگی خود به این جنبه احتیاج دارند تا در برترین حالت خود قرار گیرند.

در برترین حالت روحی ممکن باشید

روحیه خوب شما، حال و هوای شماست. وقتی در برترین حالت ممکن باشید، برترین رابطه را خواهید داشت. وقتی کارهایی را انجام می دهید که دوست دارید و از خود مراقبت می کنید، این یک نقشه راه اتوماتیک برای رسیدن به خوشبختی در درون است و شما را درخشان نشان می دهد. برای اینکه رابطه عاطفی بهتری داشته باشید به مطلب مردان در آرزوی داشتن این زنان هستند! سر بزنید.

ارسال پیغام کوتاه و پیغام های اجتماعی را به حداقل برسانید

خانم ها در بسیاری از مواقع در کنار تلفن یا رسانه اجتماعی خود هستند و به سرعت پیغام می فرستند یا دریافت می نمایند. خیلی از مردان اینگونه نیستند. خانم انتظار دارد که مرد هم تند و تند به او پیغام دهد یا جواب او را بدهد.

بیشتر کردن صمیمیت از روش های دلتنگ کردن مردان

به زمانی فکر کنید که احساس می کردید بسیار نزدیک و متصل به شریک زندگی خود هستید. همه ما به این احساسات احتیاج داریم که از نظر احساسی با دیگران ارتباط داشته باشیم. وقتی برای او منطقه ای امن ایجاد می کنید تا خودش را بیان کند، وقتی احساس می نماید از شما جدا شده است، دلش برای شما تنگ می گردد.

از او حمایت کنید

وقتی از او در زمینه خاصی حمایت می کنید، احساس می نماید به طرز عمیقی با شما ارتباط دارد. دریافت چنین حمایتی از یک زن چیزی است که بیشتر مردان تشنه آن هستند و حتی تا زمانی که آن را نداشته باشند و احساس ننمایند ممکن است آن را از دست بدهند، متوجه آن نمی شوند. در زمان هایی که به شما احتیاج دارد کنارش باشید و به او حس حمایت دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب مردان اینگونه عشق خود را نشان می دهند! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1480

به "این کارها مردان را به شدت دلتنگ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کارها مردان را به شدت دلتنگ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید