بازیگری که بخاطر همسرش بازنشسته شد

به گزارش اوج باور، برایان کرانستون بیان کرد میخواهد سال 2026 از بازیگری بازنشسته گردد تا بتواند بیشتر با همسرش وقت بگذراند.

بازیگری که بخاطر همسرش بازنشسته شد

به گزارش مهر به نقل از یاهو نیوز، برایان کرانستون پس از 40 سال بازی روی صحنه و در سینما و تلویزیون آماده است تا نقشی کاملاً نو را بپذیرد؛ یک همسر تمام وقت.

این بازیگر که در فیلم شهر سیارکی وس اندرسون ایفای نقش نموده و در جشنواره کن سال جاری از این تجربه به عنوان عضوی از یک ارکستر یاد نموده بود، در مصاحبه ای نو با نشریه GQ گفت سال 2026 به طور موقت هم از بازیگری و هم از فعالیت های تجاری فاصله می گیرد تا بتواند زمان بیشتری را به رابین دیردِن همسرش اختصاص دهد.

او به این نشریه گفت: همسرم در 24 سال گذشته زندگی اش را وقف من کرد. او از افراد مشهور بود، ولی مجبور شد زندگی خود را بر اساس زندگی من تنظیم کند و به همسر یک چهره مشهور بدل شد. حالا باید موضوع عوض گردد، چون او شایسته آن است.

کرانستون و دیردن اولین بار سال 1986 سر صحنه فیلمبرداری ایروولف با هم آشنا شدند و 3 سال بعد ازدواج کردند و اکنون دختری به نام تیلور دارند.

کرانستون حالا می گوید شرکت فراوری مون شات انترتینمنت خود را تعطیل خواهد نمود و سهم خود را از شرکتی که با همکاری آرون پل، بازیگر سریال برکینگ بد تاسیس نموده بود، می فروشد و با همسرش به یک کشور خارجی (احتمالاً فرانسه) نقل مکان می نماید تا در یک روستای کوچک ساکن شوند و به کارهایی، چون یادگیری زبان، باغبانی و مهارت های آشپزی بپردازند.

او گفت: می خواهم این تجربه را داشته باشم که به سفر های یک روزه بروم و در شومینه آتش درست کنم و مجبور نباشم هر روز فیلمنامه بخوانم.

این بازیگر که تا آن موقع 70 ساله خواهد شد، گفت این بازنشستگی حداقل 6 ماه طول می کشد و در این مدت به طور کامل از شبکه کاری دور می گردد، چون این یک مکث کامل است و قرار نیست حتی یک تماس تلفنی کاری داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1590

به "بازیگری که بخاطر همسرش بازنشسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگری که بخاطر همسرش بازنشسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید