طراحی سایت: 19 مقصد گردشگری محبوب جهان به انتخاب کاربران سایت Trip Advisor

به گزارش اوج باور، در ادامه با لیست مقاصد گردشگری محبوب جهان آشنا می شویم. تعدادی از این مقاصد گردشگری شاید برایتان کمتر شناخته شده باشند اما قطعا ارزش تماشا دارند.

طراحی سایت: 19 مقصد گردشگری محبوب جهان به انتخاب کاربران سایت Trip Advisor

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

لندن، بریتانیا

مرکز بریتانیا سال جاری در صدر لیست مقاصد گردشگری محبوب دنیا قرار گرفته است. با وجود جاذبه های گردشگری دیدنی و جذابی چون تاور بریج، قصر باکینگهام و چرخ و فلک چشم لندن، می توان علت این انتخاب را دریافت.

استانبول، ترکیه

استانبول از مهم ترین مقاصد در تور ترکیه به شمار می آید و سالانه تعداد بی شماری تور استانبول از مبدا گوشه گوشه دنیا برگزار می شود. این شهر فرهنگی و دیدنی به خاطر در اختیار داشتن مساجد و بازارهای زیبا و حمام های قدیمی، این جایگاه را در این لیست به دست آورده است.

مراکش، مراکش

این شهر که با نام شهر سرخ نیز معروفیت دارد، در میان سه انتخاب اول کاربران این سایت قرار گرفته است. زیبایی های خیره نماینده، شگفتی های مدیترانه ای و باغ زیبای ماژورل (Jardin Majorelle)، توجه گردشگران را به خود جلب می نماید.

پاریس، فرانسه

این شهر دهه های متمادی در میان لیست مقاصد گردشگری محبوب دنیا قرار داشته است. گردشگران زیادی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فرانسوی و بازدید از موزه های هنری شاخص و دیدنی این شهر تاریخی، به پاریس سفر می نمایند.

سیم ریپ (Siem Reap)، کامبوج

شکوه و عظمت معبد آنگکور وات، گردشگران سراسر دنیا را به جنوب شرقی آسیا و کشور کامبوج می کشاند.

پراگ، جمهوری چک

این شهر رویایی و دیدنی در کنار شهر قدیمی Praha و مجموعه قصرهای تاریخی اش که قدمت آن ها به قرن نهم باز می شود و یکی از قدیمی ترین مجموعه های تاریخی دنیا به شمار می رود، یکی از مقاصد گردشگری محبوب و دیدنی در اروپا است.

رم، ایتالیا

علاقه مندان به غذا، عاشقان خرید و دوستدارن تاریخ و بناهای قدیمی همگی معتقد هستند که رم یک مقصد گردشگری ایدئال و رویایی برای گذراندن تعطیلات است و سلیقه های مختلف را در بر می گیرد.

هانوی، ویتنام

بیش از ششصد معبد و پاگودا در گوشه و کنار مرکز ویتنام وجود دارد که در کنار آثار تاریخی به جا مانده از اعصار گذشته که به خوبی حفظ و نگهداری شده اند، این شهر را به یکی از مقاصد گردشگری محبوب، به خصوص برای علاقه مندان به تاریخ و فرهنگ، تبدیل نموده اند.

نیویورک سیتی، نیویورک

این شهر که بهترین مقصد گردشگری در ایالات متحده آمریکا است، برای همه سلیقه ها، جاذبه گردشگری جذابی برای عرضه دارد. ساختمان امپایر استیت و پارک مرکزی از جاذبه های گردشگری اصلی این شهر به شمار می فرایند.

اوبود، اندونزی

در پارک جنگل میمون اوبود می توانید ماکاک ها را از نزدیک ببینید. بعلاوه می توانید از اسپاها و چشمه های آب گرم لذت ببرید.

لاس وگاس، نوادا

در این شهر پر زرق و برق و مدرن، از رستوران های عالی و اجراهای بی نظیر لذت خواهید برد. مشهورترین جاذبه گردشگری لاس وگاس که کمی دورتر از شهر واقع شده است، ژرف دره رد راک است.

اورلاندو، فلوریدا

علاوه بر دیزنی ورلد (Disney World) و چهار پارک موضوعی و دو پارک آبی، علاقه مندان می توانند از مشاهده حیات وحش در SeaWorld و تورهای بازدید از Universal Studios در سفر به اورلاندو لذت ببرند.

شیکاگو، ایلینویز

این شهر زیبا با داشتن جاذبه های بی نظیر گردشگری و هنری یکی از مقاصد گردشگری محبوب است. انستیتوی هنر و دروازه ابر (Cloud Gate) از جاذبه های دیدنی مشهور شیکاگو هستند.

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

گشت و گذار در تپه های دیدنی و لذت بردن از چشم انداز های زیبا با استفاده از تله کابین، بازدید از اسکله و محله چینی ها، سفری لذت بخش و فراموش نشدنی را برای شما رقم می زنند.

سن دیگو، کالیفرنیا

لذت بردن از منظره ها ساحلی، موج سواری، مسیرهای چوبی پیاده روی و بازدید از منظره ها بکر طبیعی، این شهر را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل نموده است.

هونولولو، هاوایی

ساحل دیدنی Waikiki با شن های سفیدرنگ و دیدنی مشرف به مخروط آتشفشانی Diamond Head، ثابت می نماید که سواحل شهری نیز می توانند زیبا و دیدنی باشند.

واشینگتن، دی.سی.

این شهر در زمان برگزاری جشنواره شکوفه های گیلاس، چهره ای نفس گیر و زیبا به خود می گیرد. البته وجود بناها و جاذبه های گردشگری متعدد و دیدنی، این شهر را به یک مقصد گردشگری ایدئال برای تمام ایام سال تبدیل می نماید.

چارلستون، کارولینای جنوبی

زیبایی منظره ها و مهمان نوازی اهالی این شهر، زبانزد است. این شهر تاریخی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری این کشور است.

نیواورلئان، لوئیزیانا

در کنار جشن سنتی ماردی گرا، آشپزی بی نظیر و اجراهای منحصر به فرد موسیقی جاز در نیواورلئان، گردشگران سراسر دنیا را به سوی خود می کشاند.

منبع: کجارو / housebeautiful.com
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1273

به "طراحی سایت: 19 مقصد گردشگری محبوب جهان به انتخاب کاربران سایت Trip Advisor" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: 19 مقصد گردشگری محبوب جهان به انتخاب کاربران سایت Trip Advisor"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید