باشگاه پرسپولیس: از کسانی که اتهام واهی زدند شکایت می کنیم

به گزارش اوج باور، مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت این باشگاه از افرادی که اتهام می زنند شکایت خواهد نمود.

باشگاه پرسپولیس: از کسانی که اتهام واهی زدند شکایت می کنیم

به گزارش خبرنگاران، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در قبال موج اتهام زنی های پوچ و واهی بعضی از رقبا و عوامل تیم ها قطعاً شکایت خواهد نمود و از فدراسیون فوتبال انتظار دارد برخورد قاطعی با این ادعاهای باطل و غیرمستند داشته باشد. بدون تردید این ادعاهای کذب که با هدف فرافکنی و توجیه ناکامی ها از یک سو و ایجاد هجمه و فشار علیه پرسپولیس مطرح می گردد اتهام زدن به ارکان و متولیان ورزش و فوتبال کشور نیز هست و جا دارد فدراسیون فوتبال بدون مماشات برخورد قاطعی داشته باشد.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر نیز شاهد واقع بینی هواداران بعضی تیم ها هستیم که به جای اتهام زنی در حال طرح نقد و آنالیز علل ناکامی هستیم و فریب این ادعاهای عوام فریبانه را نمی خورند. به باور ما بعضی تیم ها تا به جای توجیه ناکامی و طرح ادعاهای کذب علیه پرسپولیس بدنبال برطرف ایرادات نروند خدمت بزرگی به پرسپولیس نموده و در جاده ناکامی قدم خواهند زد. باشگاه پرسپولیس به کوشش و رقابت خود در مستطیل سبز ادامه داده و در قبال اتهام زنی ها نیز سکوت ننموده و اقدامات قانونی لازم را انجام می دهد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس عنوان نمود: ما همه را دعوت می کنیم به آنالیز علل ناکامی تیم های پرمهره و پرستاره در این هفته از رقابت های لیگ که چگونه از کسب پیروزی مقابل تیم های در خطر سقوط و میان جدولی بازماندند و اکنون بدنبال بهانه جویی و فرافکنی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 184

به "باشگاه پرسپولیس: از کسانی که اتهام واهی زدند شکایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: از کسانی که اتهام واهی زدند شکایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید