نعمتی: تنها دلخوشی مردم پرسپولیس و استقلال هستند، امیدوارم تا سرانجام نیم فصل به صدر جدول برسیم

به گزارش اوج باور، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تنها دلخوشی مردم دو تیم سرخابی مرکز هستند و باید به داد این تیم ها برسند تا بتوانند دل مردم را شاد نمایند.

نعمتی: تنها دلخوشی مردم پرسپولیس و استقلال هستند، امیدوارم تا سرانجام نیم فصل به صدر جدول برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیامک نعمتی پس از رجحان 2 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. فکر می کنم خیلی به این برد احتیاج داشتیم و برای اینکه فاصله مان با صدر جدول کم گردد باید سه امتیاز را کسب می کردیم. خوشبختانه با زحمت بچه ها و کادر فنی پیروز شدیم. امیدوارم بازی به بازی به پیروزی برسیم و دوباره صدرنشین جدول شویم.

وی درباره حذف احتاقتصادی پرسپولیس از آسیا توضیح داد: من در جریان این اتفاقات نیستیم، ولی تنها دلخوشی مردم پرسپولیس و استقلال هستند. باید به داد این تیم ها برسند و هم از لحاظ ساختاری و هم اقتصادی این دو تیم شرایط خوبی داشته باشند تا بتوانند دل مردم را شاد نمایند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه حذف این تیم از آسیا که به لحاظ روحی هم بازیکنان را با مشکل روبرو می نماید، گفت: صد درصد همینطور است. لیگ قهرمانان آسیا یک انگیزه خاصی به بازیکنان می دهد و برای تیم ملی و لژیونر شدن بازیکنان هم خوب است و همین که دوست داریم بعد از چند وقت قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم. امیدوارم پرسپولیس و استقلال از آسیا حذف نشوند و بتوانیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم.

نعمتی درباره رقابت فشرده در صدر جدول اظهار داشت: فکر می کنم سه امتیاز اختلاف داریم و باید تا سرانجام نیم فصل اول این امتیازات را جبران کنیم و دوباره بتوانیم صدر جدول را پس بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1318

به "نعمتی: تنها دلخوشی مردم پرسپولیس و استقلال هستند، امیدوارم تا سرانجام نیم فصل به صدر جدول برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: تنها دلخوشی مردم پرسپولیس و استقلال هستند، امیدوارم تا سرانجام نیم فصل به صدر جدول برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید