با لباس مشکی مجذوب کننده ترین تیپ را بزنید

به گزارش اوج باور، ست کردن رنگ مشکی برای خانم ها نتیجه هیجان انگیز و شیکی دارد. خیلی ها این رنگ را دوست دارند. برای رفتن به مهمانی، سر کار و خرید می توانید با مشکی استایل مجذوب کنندهی بسازید و یک رنگ همواره کاربردی و مجذوب کننده است.

با لباس مشکی مجذوب کننده ترین تیپ را بزنید

ما ایرانی ها معمولا به پوشیدن لباس های مشکی علاقه زیادی داریم و حداقل یک دست لباس مشکی توی کمدمون داریم. مشکی یک رنگ کاربردی و مجذوب کننده است که همه جا می توانید استفاده کنید. این رنگ، راحت با رنگ های دیگر ست می گردد. همواره شیک و هیچ وقت هم تکراری نمی گردد. اما برای اینکه با ست مشکی شیک تر به نظر برسید و استایل تان خیره کننده باشد باید یک سری نکات رو رعایت کنید. در این مطلب از خبرنگاران به موضوع تیپ های مجذوب کننده با لباس مشکی می پردازیم.

تیپ های مجذوب کننده با لباس مشکی

پالت سه رنگه بسازید

مشکی را در کنار دو رنگ دیگر به کار بگیرید. پالت سه رنگ نتیجه مجذوب کنندهی دارد و شما را خاص و خوش تیپ نشان می دهد. ترکیب هایی مثل مشکی، قرمز و طوسی، مشکی، سفید و شکلاتی، مشکی، زرد و شکلاتی، مشکی، زیتونی و طوسی بسیار مجذوب کننده خواهند بود.

بلوز و شلوار مشکی، مانتو قرمز و کیف طوسی را امتحان کنید. مانتوی مشکی، بلوز سفید، شلوار مشکی، کیف و کفش شکلاتی با هم هماهنگ می شوند. بلوز سبز یا زیتونی در کمد شما پیدا می گردد؟ آن را با دامن مشکی و کفش طوسی هماهنگ کنید.

از انتخاب گیپور غافل نشوید

گیپور مشکی یکی از انتخاب های خوب برای مهمانی شب و عصرانه است. می توانید بلوز گیپور را با دامن ساده انتخاب کنید. پیراهن گیپور با کفش پاشنه دار بسیار شیک و مجلسی به نظر می رسد. ممکن است از گیپور در طراحی پیراهن استفاده کنید و فقط بخشی از آن را گیپور کار کنید.

پیراهن مشکی را با کفش ورزشی بپوشید

ست کردن رنگ مشکی برای خانم ها، پیچیده نمی گردد. پیراهن مشکی با کفش ورزشی سفید، مشکی، طوسی یا رنگی، استایل اسپورت مجذوب کنندهی است که هیچ وقت کهنه نمی گردد. پیراهن می تواند کوتاه یا بلند باشد.

می توانید به جای پیراهن، مانتو درنظر بگیرید. مانتوی مشکی با کفش ورزشی، شلوار جین و شالی که با کفش تان ست نموده اید، برای همه جا و همه وقت مناسب است.

ست کردن رنگ مشکی با آبی روشن را امتحان کنید

بلوز و شلوار مشکی دارید؟ آن را با مانتو آبی روشن ست کنید. بلوز آبی هم برای هماهنگی با دامن یا شلوار مشکی به کارتان می آید.

کت و شلوار آبی روشن یا تیره، برای دورهمی های رسمی انتخاب خوبی است. زیر کت بلوز مشکی می پوشید و کفش پاشنه دار را با آن هماهنگ می کنید.

زرد و خردلی با مشکی چطور است؟

اگر از هواداران طیف زرد و خردلی باشید، خیلی راحت آن را با مشکی ست می کنید. پیراهن زرد با مانتوی مشکی، بلوز زرد، دامن طوسی، کفش و کیف و لوازم جانبی مشکی، و بلوز مشکی با مانتوی خردلی، گزینه های مجذوب کنندهی هستند. ترکیب زرد خردلی و مشکی واقعا چشم نواز است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب فقط با یک شومیز چند ست مجذوب کننده بسازید را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1449

به "با لباس مشکی مجذوب کننده ترین تیپ را بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با لباس مشکی مجذوب کننده ترین تیپ را بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید