برای اولین بار بیش از 50 درصد آمریکایی ها از آیفون استفاده می نمایند

به گزارش اوج باور، طی سال های گذشته در رقابت بین اندروید و iOS، اندروید همواره کاربران بیشتری داشته و در کل بیش از 2 میلیارد نفر در سرتاسر دنیا از گوشی های اندرویدی استفاده می نمایند. حتی در آمریکا هم که آیفو ن به شدت محسوب است، اندروید در رتبه اول بازار قرار داشت. اما حالا بر اساس گزارش شرکت Counterpoint Research، برای اولین بار شمار کاربران آیفون در آمریکا بیشتر از اندروید شده و در حال حاضر بیش از 50 درصد آمریکایی ها از مدل های مختلف آیفون بهره می برند.

برای اولین بار بیش از 50 درصد آمریکایی ها از آیفون استفاده می نمایند

به طور معین در نمودار زیر می توانید نمودار آیفون های فعال در کشور آمریکا را مشاهده کنید. همانطور که می توانید ببینید، در سال 2018 تا 2019 تعداد این کاربران ثابت به جای مانده است. اما از سال 2019 تا 2021 این آمار فرایند افزایشی داشته و بعد از مدتی ثابت ماندن آمار، دوباره به رشد خود ادامه داده است.

طبق این گزارش، گوشی های سری آیفون 13 با استقبال گسترده ای از طرف کاربران آمریکایی روبرو شده اند. در این نمودار هم فرایند استقبال از آیفون در میانه سال 2021 را می توانید ببینید. باید خاطرنشان کنیم این نمودار بیشتر نشان دهنده کاربرانی است که به سمت آیفون مهاجرت نموده اند. این یعنی اگر یک کاربر آیفون 12 را کنار گذاشته و در عوض آیفون 13 خریده، به عنوان نفر تازه در این نمودار ثبت نشده است. بنابراین بر اساس نمودار منتشر شده می توانیم نتیجه بگیریم که روز به روز کاربران آمریکایی بیشتری از اندروید به آیفون مهاجرت می نمایند.

به همین دلیل اگر گوگل و سایر سازندگان گوشی های اندرویدی رویکرد تازه ای اتخاذ ننمایند، احتمالا در سال 2023 آمار کاربران آیفون در آمریکا از این هم بیشتر خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1465

به "برای اولین بار بیش از 50 درصد آمریکایی ها از آیفون استفاده می نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "برای اولین بار بیش از 50 درصد آمریکایی ها از آیفون استفاده می نمایند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اولین بار بیش از 50 درصد آمریکایی ها از آیفون استفاده می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید