برنامه های متنوع گردشگری پس از کرونا در هرمزگان اجرا می گردد

به گزارش اوج باور، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند روز پنج شنبه 10 مهر با بیان این مطلب گفت: گردشگری را پس از کرونا دنبال خواهیم کرد و خلا ایجادشده به دلیل شیوع این بیماری را با رویکرد جدید و پیغام می توان با وجود کرونا و رعایت دستورکارهای بهداشتی فعالیت های خلاقانه ای در زمینه گردشگری انجام داد برنامه های متعدد و متنوعی اجرا حواهیم کرد.

برنامه های متنوع گردشگری پس از کرونا در هرمزگان اجرا می گردد

برای سفر با تورهای پوکت پاییز 1400 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

او با اشاره به اینکه امید می رود پس از تعطیلی هفت ماهه فعالیت های گردشگری با انجام فعالیت های جدید رونق خود را پیدا کند، اضافه نمود: فعالیت مجدد در حوزه گردشگری نیازمند به کارگیری خلاقیت است زیرا با فرایند قبلی نمی توان موفقیت گذشته را تکرار کرد و ناچاریم شیوه ها و رویکردها را تغییر دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان ادامه داد: یکی از این برنامه ها ایجاد اطمینان در گردشگران به خصوص گردشگران خارجی است که به طور پراکنده وارد کشور می شوند و حضورشان می تواند بازخورد خوبی برای صنعت سفر و گردشگری کشور باشد.

او مطرح کرد که باید با ایجاد اعتماد ئ اطمینان در حوزه گردشگری از ظرفیت شبکه های اجتماعی در این راستا بهره برداری گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 576

به "برنامه های متنوع گردشگری پس از کرونا در هرمزگان اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های متنوع گردشگری پس از کرونا در هرمزگان اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید