ترامپ بار ها ثابت نموده آمریکا اولین اولویت اش نیست

به گزارش اوج باور، وزیر خارجه سابق آمریکا یک روز پس از اولین مناظره انتخاباتی سال 2020، از رئیس جمهور این کشور انتقاد کرد.

ترامپ بار ها ثابت نموده آمریکا اولین اولویت اش نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران،هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا یک روز پس از اولین مناظره انتخاباتی سال 2020، از رئیس جمهور این کشور انتقاد کرد.

هیلاری کلینتون در پیامی که در حساب توئیتر خود منتشر کرد، آورد: دونالد ترامپ بار ها ثابت نموده است که آمریکا اولین موضوعی نیست که او به آن سرسپردگی دارد.

کلینتون که در انتخابات سال 2016 رقیب دموکرات ترامپ بود، بار ها نسبت به سیاست های او رویکرد انتقادی داشته است. دموکرات ها مدت هاست نسبت به امتناع ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات در صورت شکست ابراز نگرانی می نمایند. اولین بار هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات 2016 نسبت به این موضوع هشدار داد.

نخستین مناظره دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا بامداد چهارشنبه در دانشگاه کیس وسترن رزرو شهر کلیوند در ایالت اوهایو برگزار گردید. مناظره ای که بخش عمده آن را لفاظی های ترامپ و بایدن علیه همدیگر تشکیل می داد و دو طرف به جای تشریح برنامه های چهار ساله خود برای حل مسائل آمریکا، تمام 90 دقیقه مناظره در حال نشانه رفتن به سوی همدیگر بودند.

در پی آن کمیسیون انتخابات آمریکا از تصمیم خود برای اتخاذ تدابیری در راستای حفظ نظم در مناظره های انتخاباتی پیش رو اطلاع داد. نشریه اسلیت در تحلیل اولین مناظره انتخاباتی ترامپ و جو بایدن، این مناظره تلویزیونی را پرخاشگرانه و پرتنش خواند و نوشت هر دو نامزد، مرتب صحبت های یکدیگر را قطع می کردند و مناظره بیشتر شبیه یک مسابقه تمسخرآمیز در حیاط مدرسه بود تا یک بحث واقعی.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 574

به "ترامپ بار ها ثابت نموده آمریکا اولین اولویت اش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ بار ها ثابت نموده آمریکا اولین اولویت اش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید