تردد در محورهای مواصلاتی مشگین شهر در جریان است ، آماده باش اکیپ های راهداری

به گزارش اوج باور، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل گفت: همه راه های اصلی و فرعی شهرستان مشگین شهر، به خصوص راه های مواصلاتی روستایی این شهرستان باز و تردد در آنها در جریان است.

تردد در محورهای مواصلاتی مشگین شهر در جریان است ، آماده باش اکیپ های راهداری

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، رضا فرج پور، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل اظهار کرد: بیش از 11 اکیپ راهداری با استفاده از 17دستگاه خودرو سبک و سنگین در حال برف روبی جاده ها و محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر هستند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مشگین شهر اعلام کرد: شب گذشته 15 راستا روستایی از جمله راه ارتباطی موییل برف روبی شد و رفت و آمد خودرو در همه راستاهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر باز است.

فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز اظهار کرد: با کوشش عوامل راهداری جاده های مسدود برف روبی شده و تردد امکان پذیر شده است.

اکبر صمدی اضافه نمود: براساس اعلام اداره هواشناسی استان اردبیل بیشترین میزان بارش برف از این شهرستان گزارش شده و ارتفاع برف در بلندی های منطقه از نیم متر فراتر رفته است.

شهردار مشگین شهر نیز اعلام کرد: از روز گذشته با حضور 60 نیروی شهرداری مشگین شهر بیش از 40 تن نمک را در سطح معابر این شهر پخش نموده تا امکان تردد آسان در سطح شهر فراهم گردد.

رحمت انوری گفت: اکیپ های شهرداری مشگین شهر به صورت شبانه روزی برای برف روبی در داخل شهر مشگین شهر آماده بوده و در حال خدمت رسانی هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 104

به "تردد در محورهای مواصلاتی مشگین شهر در جریان است ، آماده باش اکیپ های راهداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در محورهای مواصلاتی مشگین شهر در جریان است ، آماده باش اکیپ های راهداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید