تغییرات پرسپولیس را وارد بحران می کند، تمرکز بازیکنان بهم می خورد

به گزارش اوج باور، فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص استعفای محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا اتفاق خوشایندی برای باشگاهی که ثبات در ارکان فنی اش یکی از مهم ترین نقاط قوتش بوده است محسوب نمی شود.

تغییرات پرسپولیس را وارد بحران می کند، تمرکز بازیکنان بهم می خورد

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: من در جریان نحوه مدیریت امور اجرایی باشگاه توسط آقای انصاریفرد نبوده و نیستم. با این حال معتقدم او مدیری از جنس فوتبال بوده است و از مسائل اگاه بود. رفتن او قطعا به ضرر باشگاهی خواهد شد که چرخه مدیریتی و اقتصادی درستی نداشته و نخواهد داشت.

آشوبی درباره حضور مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست فعلی سرخ ها یاداور شد: مجموعه فعلی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس یکی از بهترین هایی هستند که در چند سال اخیر لیگ برتر گرد هم آمده اند. رفتن انصاریفرد و اتفاقات حاشیه ای در باشگاه تمرکز رختکن را بر هم می زند و پرسپولیس را وارد بحران ناخواسته ای در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر است اما نباید نگاهش به بازی های باقیمانده، ساده باشد. بنابراین تا زمانیکه لیگ برتر ادامه دارد باید حواس یحیی گل محمدی و بازیکنانش روی بالابردن جام متمرکز باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 214

به "تغییرات پرسپولیس را وارد بحران می کند، تمرکز بازیکنان بهم می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات پرسپولیس را وارد بحران می کند، تمرکز بازیکنان بهم می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید