جدیدترین مدل های طراحی باشکوه و ظریف منزل در سال 2015

به گزارش اوج باور، در سال های گذشته وقتی صحبت از دکوراسیون هایی با طراحی باشکوه و ظریف منزل می شد اغلب به یاد دکوراسیونی با وسایل زیاد و مجلل و شلوغ می افتادیم. این ایده و تفکر دیگر منسوخ شده و چنین دکوراسیونی در دنیای پرسرعت امروزی کاملا از نگاه و مد افتاده است. شاید دلیل اصلی این امر نداشتن فرصت کافی در دنیای امروزی برای انتخاب و سِت کردن تمامی لوازم لوکس در دکوراسیون خانه باشد. البته اگر وقت هم داشتیم (یک طراح داخلی حرفه ای را استخدام می کردیم) در دکوراسیون مد روز، کسی به دنبال مچ و هماهنگ کردن لوازم موجود در دکوراسیون خانه خود نیست. در حقیقت این کار دیگر جایی در بین طراحان دکوراسیون داخلی مدرن ندارد. در این مطلب شرح مختصری درباره ویژگی های یک دکوراسیون باشکوه و ظریف در سال 2015 خواهیم داد.

جدیدترین مدل های طراحی باشکوه و ظریف منزل در سال 2015

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

تقریبا همه ما با دکوراسیون مدرن آشنایی داریم. دکوراسیونی که در آن از لوازم و اسباب و وسایل خیلی کمی استفاده می گردد. بسیاری از طراحان داخلی معتقدند که سال 2015 سال استفاده از خطوط ظریف و ساده در دکوراسیون خانه است. همانطور که اطلاع دارید خطوط ظریف و ساده در دکوراسیون خانه ای به سبک مدرن به وفور دیده خواهند شد. در سبک مدرن از خطوط پرنقش و نگار و پیچیده بشدت دوری خواهد شد و تمامی قطعات مهم در خانه مانند مبلمان اتاق نشیمن و پذیرایی از ساده ترین مدل ها انتخاب خواهد شد. انتخاب سبک مینیمالیستی و کمینه گرا برای دکوراسیون خانه برای سال 2015 کاملا معقول بنظر می رسد. زیرا علاوه بر اینکه ذهن ما را از زندگی گیج کننده امروزی تاحدودی آزاد خواهد نمود، به عناصر ویژه طراحی و معماری داخلی موجود در خانه مانند سقف و دیوار گچبری شده یا دیوارهای کج، اجازه دیده شدن و خودنمایی می دهد. در ادمه عکس هایی از بهترین نمونه های طراحی و چیدمان دکوراسیون مدرن و شیک منازل مسکونی را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 609

به "جدیدترین مدل های طراحی باشکوه و ظریف منزل در سال 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل های طراحی باشکوه و ظریف منزل در سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید