رستوران های ارزان و با کیفیت شهر گنت در بلژیک

به گزارش اوج باور، رستوران های ارزان شهر گنت

کشور دیدنیی بلژیک روز به روز مجذوب کننده تر می شود، اگر راهی بروکسل مرکز این کشور شوید با دیدن معماری شاهکار آن دلتان می خواهد شهرهای دیگر این کشور را هم بگردید پس اصلا بعید نیست که یک دفعه خودتان را در شهر گنت پیدا کنید. شهر بندری گنت در شمال غربی بلژیک در فاصله حدود 60 کیلومتری بروکسل قرار گرفته و غذاهایی دارد که در میان غذاهای اروپایی نمونه هستند البته برای امتحان این غذاهای خوشمزه باید با رستوران های ارزان و باکیفیت گنت آشنا باشید. می خواهیم تعدادی از رستوران های شهر گنت را معرفی کنیم در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

رستوران های ارزان و با کیفیت شهر گنت در بلژیک

رستوران پلز بوتیک (Pauls Boutique)

اگر عاشق برگر هستید و دلتان می خواهد بدون اینکه پول زیادی دهید تا می توانید از این فست فود خوشمزه بخورید باید به رستوان پلز بوتیک بروید. این رستوران هم محبوب گیاهخوارن و هم محبوب گوشت خوران است، حتما تعجب کردید و می گویید گیاهخوار و برگر؟ در اینجا برای گیاهخوران 9 برگر باورنکردنی درست می شود که عطر و بوی آن ها هوش از سرتان می برد. اگر بیف دوست داشته باشید با 11 گزینه در منو روبرو می شوید که در کنار ساندویچ های کوچک تر، سیب زمینی سرخ کرده هم گذاشته می شود. در این رستوران فضای راحت و آرام داخلی با خیابان شلوغ و پرهیاهوی کناری در هم آمیخته شده و تجربه جالبی را برای غذا خوردن به وجود آورده است.

آدرس: Koningin Astridlaan 209, Ghent 9000, Belgium

رستوران De Rave

این رستوران مد روز از مهمترین رستوران های شهر است و کسانی که در پی رستورانی با غذاهای باکیفیت هستند حتما یکی از گزینه هایشان اینجا است. با دیدن ساختمان تاریخی این رستوران اصلا باور نمی کنید که با رفتن به داخل آن با چنین ساختمان مدرن و دکوراسیون لوکسی روبرو شوید. لیوان های بلوری و راه پله های سفید و براق که به سمت طبقه های بالایی می رود آنقدر فضای داخلی رستوران را چشم نواز کرده که درست به اندازه طعم غذاهای خوشمزه اش شما را تحت تاثیر قرار می دهد. از محبوب ترین غذاهای این رستوران پارمیسان ریزوتو و مارچوبه و مرغ است.

آدرس: Schepenhuisstraat 2, Ghent, Belgium

رستوران پابلیک (Publiek)

با اینکه یک سال بیشتر از افتتاح این رستوران نمی گذرد اما از آن رستوران هایی است که خیلی سریع گنت را تبدیل به بهشتی برای شکم گردان کرده است. یک آشپز معروف فنلاندی مدت ها بود که خیال داشت رستوران سرزنده ای را باز کند که در آن فقط غذاهای سنتی فنلاندی سرو شود تا اینکه سال گذشته او به همراه همسرش این آرزو را به واقعیت تبدیل کرد. از آنجایی که این رستوران، ستاره میشلن دارد جایگاه های آن حتی از ماه ها جلوتر هم رزرو می شوند. آشپزی خلاقانه سرآشپز باعث می شود که در اینجا غذاهایی را ببینید که احتمالا هیچ وقت در رستوران های دیگر ندیده اید.

آدرس: Ham 39, Ghent 9000, Belgium

رستوران The House of Eliott

هر چند که برای دکوراسیون این رستوران از بهترین طراحی ها استفاده شده اما غذاهای آن آنقدر خوشمزه اند که نمی گذارند دکوراسیون آن چندان به چشم بیاید. این رستوران در کنار رودخانه لیه واقع شده است و از پنجره هایش چشم انداز جذابی را از رودخانه می بینید. در داخل رستوران تا دلتان بخواهد از اجناس آنتیک برای دکوراسیون استفاده شده و کارکنان رستوران هم با لباس هایی یکدست جذابیت آن را بیشتر کرده اند. این رستوران شما را به اتاق های های غذاخوری دهه 1900 می برد و فضای صمیمی و دلنشین آن باعث شده تا خیلی از محلی ها عاشق آن باشند. غذاهای دریایی رستوران هم فوق العاده هستند و برای پختن خرچنگ و گوش ماهی تا حدی از آشپزی فرانسوی الهام گرفته شده است.

آدرس: Jan Breydelstraat 36, Ghent, Belgium

رستوران ایتالیانا (Italiano)

اگر از محلی ها درباره این رستوران بپرسید به شما می گویند جایش پرت است و سخت پیدا می شود اما در کنار این جمله حتما این را هم می گویند که بستنی گلاتوهای فوق العاده این رستوران به تنهایی به رانندگی تا آنجا می ارزد. سال هاست که در این رستوران غذاهای اصیل ایتالیایی سرومی شود، طعم خوشمزه غذاها به همراه قیمت های مناسب یعنی که این رستوران همیشه شلوغ است. در این کافه رستوران بستنی با شیر و خامه محلی درست می شود آن هم با 10 طعم مختلف.

آدرس: Zwijnaardsesteenweg 83, Ghent 9000, Belgium

رستوران Vrijmoed

این رستوران شاهکار یک آشپز ماهر است، کسی که این رستوران را تبدیل به آزمایشگاه کرده و هر روز سعی می کند تا غذاهای معمولی را به غذاهای فوق العاده تبدیل کند. در این رستوران برای درست کردن دسرها و غذاها مواد اولیه به صورت عجیب و غیرعادی با هم ترکیب می شوند! مثلا برای درست کردن دسر کرم کارامل فلن از شیر سویا استفاده می شود.

آدرس: Vlaanderenstraat 22, Ghent, Belgium

رستوران Soupr

هر شهری برای اینکه جایی برای شکم گردی شود به یک رستوران تایلندی احتیاج دارد. در این رستوران با مواد اولیه فوق العاده طبیعی، سوپ ها و ساندویچ هایی درست می شود که در آن ها از غذاهای تایلندی الهام گرفته شده است. بیشتر این غذاها برای گیاهخوارها مناسبند و از طرفی قیمت مناسبی هم دارند. در این رستوران برخلاف هیاهو و شلوغی خیابان های گنت در گوشه ای دنج لحظاتی را می گذرانید مملوء از آرامش. غذاهای محبوب این رستوران سوپ کاری میگو و سوپ مرغ اندونزیایی است.

آدرس: Sint-Niklaasstraat 9 | City Center, Ghent, Belgium

رستوران آنکارا (Ankara)

اگر غذاهای تالیندی دوست ندارید و از برگر و غذاهای دیگر هم خسته شده اید به رستوران آنکارا بروید تا غذاهای ترکی را امتحان کنید. سینی مزه 20 نوع مختلف غذهایی مثل فلافل، کوفته و … دارد که حتی کل خانواده را هم سیر می کند. این رستوران، غذاهای سالم و سنتی ترکی را به قلب گنت آورده و تجربه ای متفاوت را رقم زده است.

آدرس: Oudburg 42, Ghent 9000, Belgium

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1323

به "رستوران های ارزان و با کیفیت شهر گنت در بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های ارزان و با کیفیت شهر گنت در بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید