حل مشکل افت فشار آب 3000 مشترک قیداری

به گزارش اوج باور، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای عملیات بازسازی و اصلاح مشکل افت فشار آب 3000 مشترک در شهر قیدار رفع شد.

حل مشکل افت فشار آب 3000 مشترک قیداری

علیرضا جزءقاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال چندین طرح در حوزه آب شرب شهرهای شهرستان خدابنده با اعتباری افزون بر 48 میلیارد ریال اجرا می گردد.

این مسئول ادامه داد: با احداث 3 مخزن آب در شهرهای کرسف، سهرورد و نوربهار طی امسال 2000 مترمکعب به حجم ذخیره سازی آب این شهرها اضافه نموده می گردد. مخزن ذخیره آب شهر سهرورد با حجم 500 مترمکعب و اعتبار 5 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و مخزن آب 1000 مترمکعبی شهر کرسف نیز با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال، همراه با ساختمان کلرزنی و نگهبانی در حال احداث است.

وی در رابطه با سایر مخازن آب، اضافه نمود: پروژه احداث مخزن ذخیره آب شهر کرسف و تاسیسات جانبی آن تا سال آینده در صورت تامین اعتبار طرح تملک دارایی های سرمایه ای تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

جزءقاسمی با اشاره به دیگر طرح های حوزه آب شرب شهر کرسف، توضیح داد: دیگر طرح این شرکت در شهر کرسف حفر و تجهیز چاه نیمه عمیق با اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال و احداث یک کیلومتر خط انتقال است که با توجه به احتیاج شهروندان، این پروژه طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، یادآور شد: مخزن ذخیره آب شهر نوربهار نیز با اعتباری معادل 7 میلیارد ریال امسال در دهه فجر به بهره برداری می رسد و به طور کلی امسال 2.5 کیلومتر عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب با 5 میلیارد و 800 میلیون ریال در شهر قیدار صورت گرفته است که مشکل افت فشار آب بیش از 3000 مشترک با اجرای این عملیات برطرف شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 36

به "حل مشکل افت فشار آب 3000 مشترک قیداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مشکل افت فشار آب 3000 مشترک قیداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید