خبرنگاران آب امید چهار میلیون مشترک دارد

به گزارش اوج باور، تهران - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شمار مشترکان خانگی آب به حدود 26 میلیون مشترک می رسد که از این تعداد حدود چهارمیلیون مشمول طرح آب امید خواهند شد.

خبرنگاران آب امید چهار میلیون مشترک دارد

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، حمید رضا جانباز روز یکشنبه در مراسم رونمایی از 35 پروژه ساز و کاری صنعت آب و برق با حضور وزیر نیرو در محل وزارت نیرو اضافه نمود: طرح آب امید با هدف ترغیب مشترکان خانگی پرمصرف به مدیریت مصرف اعمال شد و تلاشی است تا این مشترکان مصرف خود را بهینه نمایند.

وی اضافه نمود: حدود 1.8 درصد حجم مصرف آب، مربوط به مشترکانی است که مشمول این طرح خواهند شد و بنابر مصوبهٔ دولت، خرداد ماه سال 1400 زمینهٔ ارائه گزارش توجیهی برای شورای اقتصاد فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به شروع فعالیت 15 شرکت در زمان حاضر در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان گفت: همه شرکت های آب و فاضلاب تا سرانجام سال به سامانهٔ مدیریت ارتباط با مشتریان متصل خواهند شد.

وی، هدف از اجرای طرح های سازوکاری را ارتقای فرایندها و چابک سازی در ارائه خدمات دانست و اضافه نمود: بوسیله سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، متولیان خدمات رسانی به مشترکان، آگاه می شوند که درخواست مشترکان چیست و زمینهٔ اتفاق ها در کدام مناطق و در چه بازهٔ زمانی بیشتر است.

جانباز کارکردهای مختلف سامانهٔ ارتباط با مشتریان را شامل داشبورد حوادث آب، فاضلاب و خدمات مشترکان و بازخورد مشترکان برشمرد و خاطرنشان ساخت: بر اساس توافق های امضا شده با سازمان هایی اعم از پُست جمهوری اسلامی، اطلاعات مکان محور نیز در این سامانه وارد و عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: در قالب این طرحِ سازوکاری و نیز با یکپارچه سازی خدمات شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، سعی شد که فرصت بیشتری به بخش روستایی داده شودبه نحوی که تعداد مراکز خدمت به روستاییان از 439 به یک هزار و 240 مرکز در همه روستاهای کشور ارتقا پیدا کرد.

به گزارش خبرنگاران، پیشترمدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: طرح آب امید، برای تشویق مشترکان به رعایت الگوی مصرف است و براین اساس مشترکان کم مصرف از تخفیف 100 درصدی بهره مند خواهند شد.

جانباز در نشست خبری اطلاع رسانی در باره طرح آب امید اضافه نمود: طرح آب امید طرحی برای تشویق مشترکان به رعایت الگوی مصرف بهینه آب است که همزمان با طرح برق امید اجرایی شده و هدف اصلی آن نهادینه سازی مصرف درست آب و برق است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 899

به "خبرنگاران آب امید چهار میلیون مشترک دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آب امید چهار میلیون مشترک دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید