خبرنگاران تحولات مدیریتی باشگاه ماشین سازی کلید خورد

به گزارش اوج باور، تبریز-خبرنگاران- پس از کش و قوس های فراوان برای واگذاری باشگاه ماشین سازی تبریز و ایجاد تغییرات در مدیریت این باشگاه قدیمی آذربایجان، در نشست امروز مسئولان، ایجاد تحولات عمده در باشگاه کلید خورد.

خبرنگاران تحولات مدیریتی باشگاه ماشین سازی کلید خورد

به گزارش روز شنبه خبرنگاران، باشگاه ماشین سازی تبریز پس از بازی های هفته دهم و برکناری سیدمحمد علوی از سمت مدیرعاملی باشگاه در 9 دی ماه گذشته، بدون معین مدیر عامل، مسوولیت سرمربیگری این تیم پرهوادار به صورت موقت به سعید اخباری تحویل داده شد که همراه با نتایج بسیار ضعیف بود.

در نشست امروز مسئولان باشگاه ماشین سازی، حامد نجفی، مدیر عامل پیشین باشگاه مس سونگون ورزقان به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد و بر همین اساس مدیریت باشگاه نیز به یکی از شرکت های صنعتی تبریز واگذار شد که مراحل اداری آن هنوز به اتمام نرسیده است.

گفته می گردد هوشنگ نصیرزاده با حمایت مدیرعامل جدید باشگاه، دوباره در این باشگاه صاحب سِمت شده و به عنوان رییس هیات مدیره انجام وظیفه خواهد نمود.

گزارش خبرنگاران، حاکی است مدیران جدید باشگاه ماشین سازی در نخستین گام اقدام به جذب سرمربی جدید می نمایند که در همین زمینه استعفای سعید اخباری بسیار محتمل به نظر می رسد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نیم فصل نخست لیگ برتر با کسب تنها هشت امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 846

به "خبرنگاران تحولات مدیریتی باشگاه ماشین سازی کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تحولات مدیریتی باشگاه ماشین سازی کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید