بانک توسعه چین سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی را مورد مطالعه قرار می دهد

به گزارش اوج باور، نماینده هیئت سرمایه گذار چینی، گفت: از بانک توسعه چین برای سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی دعوت کردیم و هفته آینده برای توسعه روابط مالی و سرمایه گذاری این بانک در خاک آذربایجان شرقی در چین نشست داریم.

بانک توسعه چین سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی را مورد مطالعه قرار می دهد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، برودلین چن امشب در ملاقات با استاندار آذربایجان شرقی که در کاخ استانداری برگزار گردید، با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی پتانسیل زیادی برای توسعه مالی دارد، گفت: شرکت ما در اولین قدم، سال گذشته با سرمایه گذار در استان، گام موفقی را در آذربایجان شرقی برداشته و به دنبال دومین سرمایه گذاری خود در این استان است.

وی با بیان اینکه کارخانه ما در ارس، در حال فراوری است، اضافه کرد: برای اولین بار در آسیا، لامپ های ال ای دی ویژه ای را در استان فراوری می کنیم که در تبریز نیز دفتر فروش راه اندازی شده است.

نماینده هیئت سرمایه گذار چین، با اشاره به اینکه ایجاد خوشه های صنعتی ارتباطات، نوسازی خطوط فراوری و حوزه های ارتباطات، تخصص هیئت همراه ما در این سفر به تبریز است، گفت: از بانک توسعه چین برای سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی دعوت کردیم و هفته آینده برای توسعه روابط مالی و سرمایه گذاری این بانک در خاک آذربایجان شرقی در چین نشست داریم.

برودلین چن با تاکید بر اینکه تمام اعضای تیم حاضر در این سفر، علاقمند به سرمایه گذاری در استان آذربایجان شرقی است، توضیح داد: در سفر آینده برای سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان مطالعات جدی خواهیم داشت، چراکه آینده درخشانی را در زمینه همکاری دوطرف تصور می کنم.

وی با اشاره به فعالیت انجمن انتقال تکنولوژی ایران و چین، اضافه کرد: پیش از این در قالب شهرک فناوری های نوین ربع رشیدی، تفاهم نامه هایی به امضا رسیده است، ضمن اینکه برای نوسازی صنایع آذربایجان شرقی نیز در امسال، راه اندازی 1000 خط فراوری با تکنولوژی روز جهان مورد مطالعه نهاده شد.

رئیس هیئت سرمایه گذاری چینی، در خاتمه خاطر نشان کرد: اگر انجمن همکاری ایران و چین در این استان به ثبت برسد، انجمن ما در چین می تواند سطح ارتباطات دو طرف را ارتقا بخشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 138

به "بانک توسعه چین سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی را مورد مطالعه قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک توسعه چین سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی را مورد مطالعه قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید