خبرنگاران تعطیلی تفرجگاه های سپیدان تا سرانجام فروردین 99 تمدید شد

به گزارش اوج باور، شیراز- خبرنگاران- رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان سپیدان اعلام نمود: تعطیلی تفرجگاه ها و اماکن گردشگری این شهرستان تا 31فروردین ماه سال 99 ادامه خواهد یافت.

خبرنگاران تعطیلی تفرجگاه های سپیدان تا سرانجام فروردین 99 تمدید شد

جمال جوادی جهرمی هدف از این تصمیم گیری را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مطرح کرد و بیان داشت: چله گاه، شش پیر، تنگ تیزاب، کهکران، مارگون و پیست های اسکی، همچنین هتل ها واقامتگاه های شهرستان سپیدان تا انتها فروردین ماه سال آینده امکان پذیرایی از مهمانان را ندارند و حضور در این مناطق ممنوع است.

فرماندار سپیدان با بیان اینکه تمامی صاحبان مجتمع های اقامتی، تفریحی و گردشگری ملزم به اجرای این مصوبه ستاد هستند، تاکید نمود:در صورت عدم رعایت این مهم، بامتخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از70 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

به گزارش خبرنگاران، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر پنجشنبه (15اسفند) به 3هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 107 نفر رسیده است همچنین 739 نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. بنا بر آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ابتلای 68 نفر در فارس به کرونا قطعی شده است.در این استان، دو نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند و چهار بیمار پس از بهبود نسبی در قرنطینه خانگی هستند.

اردکان مرکز شهرستان سپیدان در فاصله 80 کیلومتری شمال غربی شیراز قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 198

به "خبرنگاران تعطیلی تفرجگاه های سپیدان تا سرانجام فروردین 99 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی تفرجگاه های سپیدان تا سرانجام فروردین 99 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید