خبرنگاران روزانه سه هزار ماسک در تایباد تولید می شود

به گزارش اوج باور، مشهد- خبرنگاران- باتوجه به کمبود برخی از اقلام بهداشتی در حوزه پیشگیری از بیماری کرونا در تایباد، هم اکنون در دو واحد تولیدی در این شهرستان روزانه سه هزار ماسک تولید می کند.

خبرنگاران روزانه سه هزار ماسک در تایباد تولید می شود

فرماندار تایباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه تمامی فرایند تولید ماسک با نظارت کارشناسان مرتبط انجام می شود و آموزش های لازم نیز در این خصوص ارایه شده است افزود: ماسک های تولید شده در ستاد فرامین حضرت امام خمینی (ره)، مجمع خیرین هلال مهربانی جمعیت هلال احمر تایباد، مجمع خیرین ولی عصر (عج) و اعضای خیرین سلامت این شهرستان در حال تولید است.

محسن سیاح ادامه داد: تولید و آماده سازی ماسکهای بهداشتی بر عهده داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر تایباد و برخی از نیروهای خودجوش مردمی است.

فرماندار تایباد گفت: در حال حاضر 50 نفر از این افراد در سه شیفت کاری و برخی هم در منازل خود روزانه این تعداد ماسک را آماده می کنند.

سیاح افزود: در این طرح خودجوش مردمی تولید افزون بر 50 هزار عدد ماسک پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه است ادامه داد: درخواست ما این است که مسافران تا اطلاع ثانوی به این شهرستان سفر نکنند.

در حال حاضر چهار بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان خاتم الانبیای شهر تایباد بستری هستند و یک بخش با 28 تخت برای مبتلایان احتمالی به این بیماری در این مرکز درمانی پیش بینی شده است.

شهرستان 120 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده است.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اضافه شدن 143 مورد ابتلای جدید تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی به 568 نفر رسید.

354 نفر از کل شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 214 نفر متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده ها و دانشگاه علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 225

به "خبرنگاران روزانه سه هزار ماسک در تایباد تولید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزانه سه هزار ماسک در تایباد تولید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید