دانشکده علوم پزشکی اسدآباد جزء 3 دانشگاه برتر کشور در واکسیناسیون افراد زیر 18سال

به گزارش اوج باور، خبرنگاران/همدان فرماندار اسدآباد گفت:دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با واکسیناسیون 89 درصدی افراد 12تا 18سال شهرستان در دز اول رتبه دوم و واکسیناسیون 44درصدی جامعه هدف 12تا 18سال در دز دوم رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده و جزء سه دانشکده برتر کشور در فرایند و پوشش واکسیناسیون دانش آموزان 12تا 18سال شهرستان است.

دانشکده علوم پزشکی اسدآباد جزء 3 دانشگاه برتر کشور در واکسیناسیون افراد زیر 18سال

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اظهار کرد:انتظار است با فرایند مثبت دانشکده علوم پزشکی در امر واکسیناسیون و نیز با اجرایی شدن طرح هوشمند واکسیناسیون این اندازه درصد واکسیناسیون جامعه هدف شهرستان به صددرصد افزایش یابد .

وی با بیان اینکه دز سوم واکسن کرونا در سطح شهرستان از طریق دانشکده علوم پزشکی برای افراد بالای 60سال و نیز افراد دارای مشاغل پرخطر و برای افراد دارای بیماری زمینه ای آغاز شده، اضافه نمود: در حال حاضر از جامعه هدف واجد شرایط واکسیناسیون شهرستان تا به امروز 83درصد جمعیت دز اول و 58درصد جامعه هدف شهرستان دز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

کتابی همچنین از راه اندازی انجام واکسیناسیون در درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان خبر داد و شرح داد: علاوه بر آن برای تسریع در فرایند واکسیناسیون و رفاه حال مردم شهرستان و نیز پوشش صددرصدی واکسیناسیون جمعیت واجد شرایط در حال حاضر 9مرکز ثابت در شهر اسدآباد و 50خانه روستایی و 10 مرکز بهداشت روستایی و دو آمبولانس سیار برای واکسیناسیون در سطح شهرستان فعال هستند.

وی در ادامه تاکید کرد:مدرسه ای که کادر آموزشی و اجرایی آن نسبت به واکسیناسیون خود اقدام نکرده باشند برای ما به هیچ وجه قابل قبول نیست و مدیران مدارس در این رابطه دارای مسئولیت بوده و به چنین افرادی حق حضور در مدرسه را ندهند.

فرماندار اسدآباد همچنین از افتتاح طرح توسعه بخش ICU بیمارستان قائم (عج) این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و یاد آور شد: در حال حاضر افزایش تغییر شرایط بسیاری از استان های کشور به قرمز در رنگ بندی های تازه آمادگی شهرستان برای پیک ششم را می طلبد که البته امیدواریم با کنترل شرایط کشور وارد پیک ششم نشود.

کتابی در ادامه با تاکید بر ضرورت تجهیز کلیه کلاس های مدارس به سیستم تهویه خاطر نشان کرد:با پیگیری آموزش و پرورش شهرستان و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و اداره نوسازی و استفاده از ظرفیت خیرین باید نسبت به تجهیز سیستم تهویه کلیه مدارس اقدام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان اسدآباد در شرایط زرد کرونایی واقع شده است یاد آورشد: تداوم رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی با مشارکت مردم همچنان ضرورت داشته و باید از عادی انگاری شرایط پرهیز شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1226

به "دانشکده علوم پزشکی اسدآباد جزء 3 دانشگاه برتر کشور در واکسیناسیون افراد زیر 18سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده علوم پزشکی اسدآباد جزء 3 دانشگاه برتر کشور در واکسیناسیون افراد زیر 18سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید