تور آلمان: دفاع ناگلسمان از تاکتیک های خود با وجود توقف بایرن مونیخ در خانه هوفنهایم

به گزارش اوج باور، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با جود ناکامی شاگردانش برای کسب پیروزی در خانه هوفنهایم، از تاکتیک های خود برای این بازی دفاع کرد.

تور آلمان: دفاع ناگلسمان از تاکتیک های خود با وجود توقف بایرن مونیخ در خانه هوفنهایم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ روز گذشته (شنبه) در ملاقات خارج از خانه اش برابر هوفنهایم در هفته بیست و ششم بوندس لیگا به تساوی یک - یک رضایت داد، نتیجه ای که در بازی خانگی هفته گذشته اش برابر بایرلورکوزن هم رقم خورده بود. با وجود انتقاد بعضی از سبک و تاکتیک بازی بایرن مونیخ از جمله دیتمار هامان کارشناس شبکه اسکای، یولیان ناگلسمان سرمربی باواریایی ها از تصمیمات تاکتیکی اش در این بازی دفاع کرد. یکی از ایرادهایی که هامان به ناگلسمان گرفت، استفاده از سه و نیم بازیکن دفاعی بود چرا که او معتقد بود این موضوع سبب قابل پیش بینی شدن سبک بازی بایرن بوده است.

با توجه به مصدومیت مدافعان کناری بایرن مونیخ، ناگلسمان در صورتی که می خواست از خط دفاع چهار نفره استفاده کند، جز اینکه چهار مدافع میانی را به میدان بفرستد، چاره دیگری نداشت.

ناگلسمان با تأکید بر اینکه نه خودش و نه طرفداران بایرن می پسندند که این تیم با چنین آرایشی بازی کند، گفت: این سبک بازی چیزی نیست که بایرن مونیخ دوست داشته باشد.

وی گفت: من درباره موضوعی که هامان صحبت نموده است، با او صحبت خواهم کرد، چون به نظرم چیزی که مدنظر وی بوده، بی انصافی در حق بازیکنان است، آنهم وقتی می بینید که چطور گنبری، کومان و سانه دویدند و کوشش کردند.

سرمربی بایرن مونیخ در پاسخ به اظهارات هامان اضافه کرد: شاید او آنقدر به تماشا خودش در پست های بسیار هجومی عادت نموده است که کاری که ما انجام دادیم از نظرش دفاع کردن است. من سرمربی بایرن مونیخ هستم و همواره سعی نموده ام که برای انتخاب تاکتیکی های تیمم نظر بازیکنان را هم بپرسم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1391

به "تور آلمان: دفاع ناگلسمان از تاکتیک های خود با وجود توقف بایرن مونیخ در خانه هوفنهایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: دفاع ناگلسمان از تاکتیک های خود با وجود توقف بایرن مونیخ در خانه هوفنهایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید