سری گلکسی A برگ برنده سامسونگ در نبرد با شرکت های چینی است

به گزارش اوج باور، بر اساس گزارش شرکت Strategy Analytics، سال 2021 سال اوج گیری سازندگان گوشی های چینی است اما در این میان، سامسونگ هم با عرضه گوشی های جذاب سهم بازار خود را به این راحتی ها به شرکت های رقیب واگذار نخواهد کرد. اگرچه سامسونگ پرچم داران جذابی را راهی بازار می نماید، اما تعدادی از گوشی های سری گلکسی A هم در بین پرفروش ترین گوشی های 2020 قرار داشتند و این فرایند در امسال میلادی هم احتمالا تکرار خواهد شد.

سری گلکسی A برگ برنده سامسونگ در نبرد با شرکت های چینی است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

انتظار می رود سهم بازار جهانی این شرکت در سرانجام 2021 در حدود 20 درصد باقی می ماند که این یعنی همچنان مقام اول بازار موبایل را حفظ خواهد نمود. گزارش ها حاکی از آن است که در سرانجام امسال میلادی، اپل با داشتن سهم بازار 16 درصدی در مقام دوم قرار می گیرد و شیائومی هم پیش از سرانجام این سال، احتمالا می تواند مقام سوم بازار جهانی را از آن خود کند.

در پی تحریم های گسترده علیه هواوی و ایجاد مسائل مختلف برای این شرکت، تعداد زیادی از شرکت های چینی مشغول مبارزه برای به دست آوردن سهم بازار از دست رفته این شرکت هستند. به همین دلیل است که بعضی تحلیلگران می گویند در سال 2021 شرکت های چینی بیش از پیش اوج می گیرند زیرا آن ها بخشی از سهم بازار گوشی های هواوی را از آن خود خواهند کرد.

اگرچه سامسونگ و اپل صندلی اول و دوم این بازار را حفظ خواهند کرد، اما شرکت های چینی به لطف بازاریابی تهاجمی و قیمت های رقابتی در مناطقی مانند آسیا حضور خود را افزایش خواهند داد. از سوی دیگر، تحلیلگران معتقدند که سری گلکسی A سامسونگ برگ برنده سامسونگ در این رقابت تنگاتنگ محسوب می شوند.

در همین رابطه، می توانیم به گوشی های گلکسی A52 و A72 اشاره کنیم که به تازگی معرفی شده اند و روی هم رفته از ویژگی های جذابی بهره می برند. به طور کلی به نظر می رسد در سال 2021، رقابت بین سامسونگ و شرکت های چینی تشدید خواهد شد و برنده نهایی این رقابت هم کاربران خواهند بود.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 900

به "سری گلکسی A برگ برنده سامسونگ در نبرد با شرکت های چینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری گلکسی A برگ برنده سامسونگ در نبرد با شرکت های چینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید