سفر اپ: با سرویس درخواست تاکسی کارپینو بیشتر آشنا شوید

به گزارش اوج باور، کارپینو نام سرویس آنلاین درخواست تاکسی در تهران است که مدت زیادی از شروع فعالیت آن نمی گذرد. این سرویس که رقیبان قدری همچون اسنپ و تپ 30 دارد در تلاش است تا بتواند بازار مناسبی برای خود به دست آورد. همراه خبرنگاران باشید.

سفر اپ: با سرویس درخواست تاکسی کارپینو بیشتر آشنا شوید

چند صباحی است که سرویس های سفارش آنلاین تاکسی برای سفرهای درون شهری در تهران و شهر های بزرگ رونق فراوانی یافته اند. سرویس های مختلفی با نام های مختلف در این زمینه پا به عرصه گذاشته اند که مطرح ترین آن ها اسنپ و تپ 30 هستند. اما مدتی است که سرویس جدیدی عرضه شده و توانسته در این مدت محدود سر و صدای زیادی به پا کند. کارپینو نام سرویس درخواست تاکسی آنلاین است که عملکردی مشابه با رقیبانش دارد.

کارپینو تمام شهر تهران را پوشش می دهد و افراد می توانند با نصب اپلیکیشن آن بر روی تلفن هوشمند یا تبلت، اقدام به سفارش تاکسی کنند. یکی از مزایای اصلی سرویس مذکور این است که تمام خودرو های موجود در کارپینو، تاکسی هستند و رانندگان آن ها نیز مجوز رسمی از تاکسیرانی تهران دارند. به همین دلیل این افراد تاحدود زیادی تایید شده هستند و می توان با آرامش خیال بیشتری از کارپینو درخواست تاکسی کرد. در کارپینو نیز همچون سرویس های مشابه می توان در زمان حرکت تاکسی، موقعیت آن را روی نقشه مشاهده کرد. فرآیند این سرویس همچون اسنپ و تپ 30 بدین صورت است که کاربر ابتدا موقعیت خود را روی نقشه برنامه مشخص می نماید و سپس مقصد را انتخاب می نماید. بعد از انتخاب جهت، هزینه سفر مشخص می شود و اطلاعاتی در خصوص راننده و خودرو وی نمایش داده می شود. کارپینو برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. کاربران می توانند برای دریافت این اپلیکیشن از طریق لینک های زیر اقدام کنند.

منبع: کجارو
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1283

به "سفر اپ: با سرویس درخواست تاکسی کارپینو بیشتر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با سرویس درخواست تاکسی کارپینو بیشتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید