تور قطر: سفر قطری ها به ایران برای همکاری در برگزاری جام جهانی قطعی شد ، مذاکره و بازدید از امکانات کیش و قشم برای میزبانی 2022

به گزارش اوج باور، وزیر ورزش و جوانان از حضور وزیر راه قطر برای مذاکره جهت میزبانی ایران از طرفداران جام جهانی فوتبال طی روز یکشنبه هفته جاری در جزیره کیش اطلاع داد.

تور قطر: سفر قطری ها به ایران برای همکاری در برگزاری جام جهانی قطعی شد ، مذاکره و بازدید از امکانات کیش و قشم برای میزبانی 2022

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص ظرفیت منطقه ها آزاد کشور برای میزبانی بخشی از طرفداران فوتبال و جام جهانی قطر گفت: در پی تعاملات و دوستی ایران و قطر، وزارت ورزش و جوانان تمایل به ادامه این پیوندها و ارتباطات در حوزه ورزش دارد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این تعاملات در کنار پررنگ کردن ظرفیت ورزشی کشور می تواند فرصتی برای تقویت دیگر موضوعات همانند گردشگری، حمل و نقل مسافر و ... باشد؛ با توجه به حضور طرفداران جام جهانی در منطقه ها آزاد می توانیم ظرفیت حمل و نقل عمومی به ویژه دریایی برای این فرصت پیش آمده را رونق دهیم.

عضو کابینه دولت سیزدهم یادآور شد: پیشنهاد دو شهر کیش و قشم برای میزبانی از طرفداران جام جهانی می تواند به محکم شدن روابط دو کشور در تعاملات و ارتباطات ختم گردد. شهرهای جنوبی کشور به ویژه جزیره زیبای کیش در بحث هتلینگ و خدماتی که به گردشگرها باید بدهیم، مجهزتر است و جلسات هماهنگی در قالب ملاقات و گفت و گو آغاز شده است.

سجادی در ادامه تاکید نمود: طبق گزارشات رسیده یکشنبه هفته جاری وزیر راه قطر برای مذاکره در جهت میزبانی ایران از طرفداران جام جهانی قطر در جزیره کیش حضور خواهد یافت؛ با برنامه ریزی پیش بینی شده مقرر شد نمایندگان مربوطه از وزراتخانه گردشگری گرفته تا وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و بعلاوه نماینده مدیریت منطقه ها آزاد در این ملاقات حضور داشته باشند.

منبع: خبرورزشی

منبع: چمدان
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1384

به "تور قطر: سفر قطری ها به ایران برای همکاری در برگزاری جام جهانی قطعی شد ، مذاکره و بازدید از امکانات کیش و قشم برای میزبانی 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: سفر قطری ها به ایران برای همکاری در برگزاری جام جهانی قطعی شد ، مذاکره و بازدید از امکانات کیش و قشم برای میزبانی 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید