طباطبایی: اجازه توهین و افترا به قهرمانان و مربیان تیم ملی را نخواهیم داد، شرایط فراهم باشد لیگ کاراته را برگزار می کنیم

به گزارش اوج باور، رئیس فدراسیون کاراته گفت: نقطه نظرات همه برای کاراته مفید خواهد بود، اما اجازه توهین و افترا به قهرمان و مربیان تیم ملی را نخواهیم داد و انجام این کار درست نخواهد بود

طباطبایی: اجازه توهین و افترا به قهرمانان و مربیان تیم ملی را نخواهیم داد، شرایط فراهم باشد لیگ کاراته را برگزار می کنیم

سیدحسن طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تعطیلی نخستین مرحله اردوهای تیم ملی کاراته از روز چهارشنبه 28 آبان ماه گفت: در جلسه ای که اواخر هفته گذشته با کادرفنی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که مرحله نخست اردوی تیم ملی را روز چهارشنبه انتها بدهیم تا انشاالله با بهتر شدن شرایط کشور و دریافت مجوزها مرحله دوم اردو را در تهران یا یکی از شهرها برگزار کنیم.

وی در مورد تعویق اردوی تیم ملی کاراته بانوان مطرح نمود: قطعاً اردوی تیم ملی کاراته بانوان نیز در حال حاضر برگزار نخواهد شد و پس از تعطیلات اعلام شده اردوی دختران را نیز شروع خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد مطرح شدن نام مربیان مختلف در رسانه ها به عنوان دستیار سمانه خوشقدم، سرمربی تیم بانوان گفت: امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته و خوشقدم در این خصوص در حال گفت وگو هستند تا با سبک و سنگین کردن گزینه های مختلف، مربی تیم ملی را انتخاب نمایند. فکر می کنم تا تشکیل اردوی تیم ملی کاراته بانوان گزینه مربیگری تیم ملی بانوان تعیین گردد.

طباطبایی با اشاره به انتخاب کادرفنی تیم های پایه توضیح داد: برای تیم های پایه نیز مربیانی را مدنظر گرفتیم، اما گاهی اختلاف نظرهایی در این خصوص وجود داشته که بعضی گزینه ها را در کادرفنی تیم های پایه از آنها استفاده کنیم و بخشی نیز در کادرفنی تیم ملی بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرند. در مجموع به زودی این مسئله نیز حل خواهد شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که طولانی شدن فرایند انتخاب کادرفنی تیم های پایه و عدم اعلام نام آنها ایجاد حاشیه نخواهد نمود، گفت: چون هنوز زمان اردوی تیم های پایه تعیین نشده است، اسامی کادرفنی تیم های پایه را نیز اعلام نکردیم، اما یک، دو نفر از گزینه ها تقریبا نهایی شده است. داشته های ما در کاراته ارزشمند است و به لحاظ کیفی و کمی سرمایه های زیادی را در اختیار داریم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد برگزاری جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کاراته در هفته گذشته برای آنالیز حاشیه های ایجاد شده توسط یکی از مربیان در شبکه های مجازی مطرح نمود: آن چیزی که به کاراته یاری خواهد نمود، آرامش در این رشته است و همدلی و اتحاد تیم ملی و حمایت پیشکسوتان و بزرگان کاراته می تواند راه های افتخار این رشته را هموار کند.

طباطبایی توضیح داد: هر گونه انتقاد سازنده را فدراسیون و کادرفنی خواهد شنید و کوشش می کنیم به آن توجه کنیم و چیزی که به صلاح کاراته باشد را لحاظ کنیم، اما توهین به بزرگان و سرمایه های کاراته را نه تنها خانواده این رشته، بلکه خانواده ورزش رد خواهد نمود. دست هر کسی را در هر جایگاهی که بتواند به کاراته کشور یاری کند به گرمی می فشاریم، اما هر گونه انتقاد و پیشنهاد باید همراه با احترام متقابل باشد. مادامی که این احترام وجود داشته باشد، نقطه نظرات همه برای کاراته مفید خواهد بود، اما اجازه توهین و افترا به قهرمان و مربیان تیم ملی را نخواهیم داد و انجام این کار درست نخواهد بود.

وی در مورد برگزاری لیگ کاراته بیان نمود: به هر حال باید یاد بگیریم که با کرونا زندگی کنیم و تضمینی برای نگرفتن این بیماری توسط ورزشکاران در خارج از محیط ورزش وجود ندارد. اگر بتوانیم شرایطی را از لحاظ رعایت پروتکل ها و انجام تست ها فراهم کنیم و بچه ها هیچ گونه مسئله ای در این زمینه پیدا ننمایند و خطر کرونا به حداقل برسد، شرایط را برای برگزاری لیگ فراهم خواهیم کرد و در غیر این صورت لیگ را برگزار نمی کنیم و حفظ جان ورزشکاران از اهم برنامه های هر فدراسیونی است و سعی می کنیم این ریسک را کمتر و کمتر کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته در مورد تمایل بعضی کشورها از جمله روسیه برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی کاراته گفت: در مورد برگزاری اردوی مشترک تصمیم گیرنده سرمربی تیم ملی است و اگر سرمربی ما در این خصوص احساس احتیاج کند ما مسائل دیگر را ارزیابی و آنالیز می کنیم. در شرایط فعلی درخواستی از سمت سرمربی به ما ارائه نشده است و با توجه به بیماری کرونا بحث سفرها سختی های خاص خود را دارد و در این زمینه ما فعلاً برنامه ای را نداریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 671

به "طباطبایی: اجازه توهین و افترا به قهرمانان و مربیان تیم ملی را نخواهیم داد، شرایط فراهم باشد لیگ کاراته را برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: اجازه توهین و افترا به قهرمانان و مربیان تیم ملی را نخواهیم داد، شرایط فراهم باشد لیگ کاراته را برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید