طرح جهش فراوری و تأمین مسکن به صحن مجلس ارسال شد

به گزارش اوج باور، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت با نظر موافق اعضای این کمیسیون، طرح جهش فراوری و تأمین مسکن بار دیگر برای آنالیز و تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شد تا در نشست های آینده مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

طرح جهش فراوری و تأمین مسکن به صحن مجلس ارسال شد

به گزارش روابط عمومی مجلس، البرز حسینی با اشاره به نشست نوبت دوم امروز (دوشنبه 10 آذر ماه) کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه، طرح جهش فراوری و تأمین مسکن مورد بحث و آنالیز نهاده شد، این طرح اخیرا با تصمیم نمایندگان مجلس برای آنالیز بیشتر از صحن علنی به کمیسیون عمران ارجاع داده شده بود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون عمران، اعضای کمیسیون بار دیگر بر ضرورت فراوری یک میلیون واحد مسکونی در سال تأکید کردند که بر این اساس حدود 400 هزار واحد مسکونی توسط مردم و بخش خصوصی و 600 هزار واحد توسط دولت ساخته خواهد شد.

وی گفت: در این نشست همچنین اصلاحاتی در حوزه تأمین تسهیلات بانکی برای ساخت واحدهای مسکونی مذکور صورت گرفت، در نهایت با نظر موافق اعضای کمیسیون عمران، طرح جهش فراوری و تأمین مسکن بار دیگر برای آنالیز و تصویب به صحن علنی مجلس ارسال شد تا در نشست های آینده مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 685

به "طرح جهش فراوری و تأمین مسکن به صحن مجلس ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جهش فراوری و تأمین مسکن به صحن مجلس ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید