عکس ، بمب تابستانی استقلالی رسما امضا کرد

به گزارش اوج باور، قرارداد مهرداد محمدی با استقلال به امضا رسید تا شایعات مربوط به فسخ قرارداد این بازیکن تمام شود.

عکس ، بمب تابستانی استقلالی رسما امضا کرد

به گزارش خبرنگاران، یکی از مهمترین خریدهای تابستانی لیگ برتر، پیوستن مهرداد محمدی به استقلال بود. وینگر ارزشمندی که پس از چند سال حضور در خارج از کشور، به ایران بازگشت و به آبی های مرکز پیوست تا بتواند جای خالی محمد محبی را در ترکیب تیم پر کند.

در زمان عقد قرارداد میان محمدی و حجت کریمی، اعلام شده بود که مبلغی به عنوان پیش پرداخت به این بازیکن داده خواهد شد تا او قراردادش را امضا کند. با این حال، در روزهای گذشته این بازیکن در تمرینات تیم حضور پیدا نکرد و در جریان دیدار محبت آمیز با هوادار نیز تنها نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود.

در این میان، برخی شایعات مبنی بر احتمال فسخ قرارداد محمدی نیز منتشر شد. عده ای مدعی بودند که این بازیکن بابت عدم دریافت مبلغ پیش پرداخت و برگشت خوردن چکی که از مدیریت سابق گرفته، در پی جدایی است. عده ای دیگر نیز اعلام کردند که وی دچار مصدومیت همسترینگ است.

اما در این میان، به نظر می رسد صحیح ترین گزارش از شرایط محمدی، به درخواست علی خطیر از این بازیکن برای کاهش مبلغ قراردادش بوده است. ظاهرا در زمان مدیریت گذشته آبی ها، قرارداد محمدی با رقمی بسته شده که مدیریت نو خواستار کاهش آن شده است.

در همین خصوص، امروز جلسه ای میان علی خطیر و مهرداد محمدی برگزار شد و در نهایت نیز این بازیکن با پذیریش کاهش مبلغ قراردادش، به حضور در این تیم ادامه خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 تیر 1402 بروزرسانی: 30 تیر 1402 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1606

به "عکس ، بمب تابستانی استقلالی رسما امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بمب تابستانی استقلالی رسما امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید