ماموریت مهم شاگردان گل محمدی، ما بدون سوپرمن هم پرسپولیس هستیم

به گزارش اوج باور، بازی ذوب آهن و پرسپولیس به اندازه کافی دارای حساسیت است، به این خاطر که تیم میزبان برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند و تیم میهمان برای قهرمانی.

ماموریت مهم شاگردان گل محمدی، ما بدون سوپرمن هم پرسپولیس هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ذوب آهن نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است و این بدین معنی است در هفته های باقی مانده باید در امتیازگیری تیم بهتری نشان دهد و دست کم در بازی های خانگی به سه امتیاز دست یابد. اگر ذوب آهن امتیازات دیدارهای خانگی را از دست دهد به این بهانه که حریف مدعی قهرمانی است دیگر شانسی برای ماندن در جدول بازی ها نخواهد داشت. سه امتیاز این دیدار مطالبه پرسپولیسی هم هست. شاگردان یحیی گل محمدی اگر به سه امتیاز این بازی دست پیدا نکنند از کورس قهرمانی عقب می افتند و سپاهان در صدر جدول تنها خواهد شد.

ذوب آهن در بازی قبلی با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال در جام حذفی شد. اما همین تیم را در لیگ برتر دو بر یک شکست داده بود. تیم مجتبی حسینی از اینکه در جام حذفی شکست خود خیلی ناراحت نشد چون می خواهد همه تلاش هایش را در هفته های باقی مانده لیگ برتر در این مسابقات متمرکز کند. با این حساب طبیعی است از ذوب آهن در بازی با پرسپولیس نمایش بهتری ببینیم.

یکی از چالش های اصلی پرسپولیس در این دیدار در اختیار نداشتن دو مدافع میانی است. سید جلال حسینی و فرشاد فرجی. حالا خط دفاعی تیم پرسپولیس آزمون جدیدی را پشت سر خواهد گذاشت. اگر پرسپولیس در این بازی شکست بخورد باید گفت مدیون سوپرمن است و شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی ماموریت مهمی دارند. اینکه به همه ثابت کنند تیم به یک بازیکن متکی نیست و در غیاب سوپرمن هم می تواند نتیجه بگیرد.

خوبی هر دو تیم این است که روی زمین فوتبال می کنند. اما ذوب آهن بازی منطقه ای را خوب بلد است و شاید در این بازی هم این چنین بازی کند. به واقع ذوب آهن نمایشی که در بازی لیگ برتر در برابر استقلال داشت در دیدار با پرسپولیس تکرار خواهد کرد. دفاع منطقه ای و استفاده از حملات سریع برای رسیدن به گل. به خصوص که پرسپولیس در این بازی مدافعان اصلی خود را در اختیار ندارد.

سپاهان در این بازی حامی ذوب آهن است. ذوب آهن می تواند با برد در این دیدار با یک تیر دو نشان بزند. هم به ماندن در لیگ برتر نزدیک شود و هم به قهرمانی سپاهان کمک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: ojebavar.ir شناسه مطلب: 1002

به "ماموریت مهم شاگردان گل محمدی، ما بدون سوپرمن هم پرسپولیس هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت مهم شاگردان گل محمدی، ما بدون سوپرمن هم پرسپولیس هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید